Toon posts:

Data CD herkend als Audio CD

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
eeps,

ik heb net een schijfje met 650MB foto's en een flash-introductiefilmpje (met autorun) gebrand, eigenlijk 10 keer gebrand (om te verdelen weet je wel)... Nu krijg ik plotseling 5 boze e-mails dat het niet werkt. De DATA CD die geschreven werd met NERO 5 (ZONDER audio track, noch mp3...) en die AFGESLOTEN WERD, wordt als Audio CD herkend!
Ik heb al gegrasduind in het GoT Archief, maar daar vind ik meestal alleen maar dingen over mix-moded cd's...
Hebben jullie een oplossing voor mij?
Greetz
Cyberdog

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-03 10:14

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Een niet zo legale serial voor Nero? Ik weet dat CDRWin hier vroeger wel eens leuke dingen mee wilde uithalen :'(

webOS all the way!

Verwijderd

Topicstarter
mja... niet zo legaal indeed
--
werkte nochtans perfect op mijn PC!

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2003 18:18 ]

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Ligt het niet aan de speler van diegene? Sommige spelers kunnen niet goed met Multisessie CD's overweg.

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:00

SkyStreaker

Move on up!

Gebruik clone-cd & winiso. maak een kleine image van een onderzetter :P cd-rom. Open in winiso de image, klap alle zooi op 1 file na eruit (ik weet niet zeker of dit nodig is, ik zeg het maar voorzichtigheidshalve). Kopieer (middels slepen) al je files in de image. Verwijder nu ook de file die je overliet. Sluit winiso. Fik de CD via clone-cd klaar. Gewoon ff creabea wezen :+

(trouwens, VOORAL doen joh, hier vertellen dat je niet zo'n hele legale versie van Nero draait.... |:( |:( )

[ Voor 14% gewijzigd door SkyStreaker op 27-05-2003 18:21 ]

StabilityMatrix Discord -> (persistent invite linkje)

• TheDuke
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
ja ik denk dat de BSA nu wel met 200 man zal uitrukken en morgenvroeg voor bij z'n deur staan om heel z'n kamer te doorzoeken en alles in beslag te nemen...
zow he, het zal er om spannen...

<jeez kom op zeg>

[ Voor 6% gewijzigd door TheDuke op 27-05-2003 19:53 ]

• -Skyhawk-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
the duke, hij bedoelt het anders dan jij denkt :)

• Donderwolk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-06 11:16
Heb ook wel eens zo'n cd gehad. In de ene cd drive zag hij 'm dan als audio cd en als data cd in een andere drive. Zo heb ik het probleem dan ook opgelost, gewoon de cd in een andere drive proppen.

Pwnd

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Ik denk Persoonlijk dat het wel eens aan je ISO instellingen binnen NERO zou kunnen liggen

"New Compilation" -tabblad "ISO"

Je vrienden of kennissen die de CDROM van je gekregen hebben , hebben misschien een verouderde cdrom-speler of een oud OS (win95) die ervoor zorgen dat ze de TOC (inhoudsopgave) niet of niet goed kunnen lezen .

[ Voor 7% gewijzigd door enchion op 27-05-2003 20:09 ]

How do you save a random generator ?

Verwijderd

Topicstarter
Thx voor de reacties
Moraal van het verhaal: ik kan er niet veel aan doen, en de volgende keer gebruik ik beter Roxio!?!
Greetz

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:00

SkyStreaker

Move on up!

verouderde cd-rom? De standaarden lijken mij weinig tot niet veranderd. Als je ook in puur
DOS met een universeel driver (oakcdrom.sys bijv.) ook hetzelfde probleem houdt, dan is hij gewoon verkeerd gefikt. Waarschijnlijk (ff uit het blote hoofd hoor) Disc-At-Once/96 Niet alle oude CD-rom speler herkennen dit volgens mij zo goed. Corrigeer me als ik het mis heb, maar het 96 type fikken neemt letterlijk de CD-inhoud over nietwaar? Dus ook een corrupte TOC (beveiliging?) en dus...

(TheDuke, het was gewoon ff een schop in de richting van 'denk-om-wat-je-zegt' op een openbaar forum -- bovenal, je reactie op mij vind ik nogal wat overdreven genomen. Ik weet hoe de BSA werkt.)

[ Voor 18% gewijzigd door SkyStreaker op 28-05-2003 09:54 . Reden: aanvulling ]

StabilityMatrix Discord -> (persistent invite linkje)

Pagina: 1