asus A7V bios kaduuk.

Pagina: 1
Acties:

• CTVirus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-07 12:28

CTVirus

Dexterslab FAN

Topicstarter
Bios proberen te flashen, ik had namelijk erg veel vastlopers, en midden in het flashen een zwart scherm. Daarna opstarten: NIKS:(:(:(. Nu wou ik even weten of de A7V speciale features had zoals ctrl inhouden plus een floppy met een rom bestandje in de computer doen ofzo (schijnt bij MSI te werken) of dat ik gewoon een floppy erin kan doen met een autoexec.bat waarin het flash programma gestart word en met flashen begonnen word??

Iemand iedeeen???

PS Ik heb dat artikel dat in het nieuws was al gelezen.
(http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=10426)

Verwijderd

Voor zover ik weet is je bios gaar zodra hij gereset wordt tijdens het flashen en moet je er een nieuwe eprom in laten zetten, of proberen op te lossen met "hotswapping", maar of dat werkt bij de A7V durf ik niet met zekerheid te zeggen...
Hotswapping is niets anders dan een andere A7V eprom erin zetten (van een vriend bijvoorbeeld), opstarten, eprom eruit, jouw eprom erin en flashen die hap! Maar zoek het eerst nog een keer uit of dat kan! Ik ben in geen geval verantwoordelijk voor schade!

• LoekD
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 16:24
Op de asus site, staat dat je in dit geval inderdaad een hot swap moet doen..
Veeeeeel succes !!
(www.asus.com)

loading...

Verwijderd

Vlak naast je bios batterij (sony geloof ik) zitten 2 pennetjes, ik weet niet of het werkt maar je kunt proberen om ze te kortsluiten, het heeft bij mij geholpen!