Ok, ik kwam na het doornemen van de search op het idee om van een oude pc een mp3 speler te maken. Het volgende heb ik in mn hoofd:
[list]
• Een oude bak, met een geluidskaart(weet alleen niet hoe ik dat op de boxen/sterer moet aansluiten
• lcd schermpje http://gfxlcd.schijf.org/ , maar ik zou eigenlijk iets simpels gewoon dat er een tracknummer, de titel en de verlopen tijd kan weergeven. Dat is genoeg
en verder kwam ik niet, kan iemand me helpen met mijn vragen en mn lijstje. En ow jah, wat gaat het ongeveer kosten..?? excl de prijs voor een pc met geluidskaart.
En ja ik heb de seatch gebruikt, maar kwam er niet echt uit
En dit is de aller eerste keer dat ik me met een CM of hoe jehet ook mag noemen ga bezig houden. Is het aan te raden om zoiets te doen?
- Hij moet mbv een lcd displaytje de benodigde info weergeven. Daarvoor heb ik rondgekeken op [rml][ LCD] _Beta_software voor Gfx LCD's (t6963c)[/rml]/
- Het liefs en van mp3 cd's én van zn eigen harddisk kunnen lezen. Dus als ik er een cd in prop moet ie automatisch de mp3 cd afspelen, zit er nix in moet ie de hd afspelen. (ik zit dus te denken aan een m3u bestand die hij leest, of van de hd of van de cd)
- Je moet m op de een of andere manier kunnen aansturen, maar ik heb geen idee hoe dat kan. En ik versta onder aansturen dus naar de volgende nummer, springen naar nummer... pause play stop terugspeoelen in een nummer.
- Ik moet m gewoon aan kunnen sluiten op de boxen van een stero, dat moet met van die dingen die ook op videoamera's zitten, die rood, geel, wit gekleurde stekkers. Maar ik heb nog nooit een geluidskaart met dat soort dingen gezien.
[list]
• Een oude bak, met een geluidskaart(weet alleen niet hoe ik dat op de boxen/sterer moet aansluiten
• lcd schermpje http://gfxlcd.schijf.org/ , maar ik zou eigenlijk iets simpels gewoon dat er een tracknummer, de titel en de verlopen tijd kan weergeven. Dat is genoeg
en verder kwam ik niet, kan iemand me helpen met mijn vragen en mn lijstje. En ow jah, wat gaat het ongeveer kosten..?? excl de prijs voor een pc met geluidskaart.
En ja ik heb de seatch gebruikt, maar kwam er niet echt uit
En dit is de aller eerste keer dat ik me met een CM of hoe jehet ook mag noemen ga bezig houden. Is het aan te raden om zoiets te doen?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2003 16:31 ]