Toon posts:

Belgische members

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mogen Belgen (ik dus) ook meedoen met de Dutch Power Cows, want ik ben geïnteresseerd in dit project, maar wil niet starten op een plaats in de duizendtallen...

Verwijderd

Van mij wel ;) Volgens mij doen er al een paar belgen mee, en het schijnt dat we ook engelsen hebben....

Dus, wat mij betreft, gewoon doen, we kunnen alle hulp gebruiken... Alvast welkom bij de DPC!

• Loesje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-07-2025
'tuurlijk.

Welkom bij de DPC. Btw, als je niet in de duizendtallen wilt starten, kan je natuurlijk ook gewoon beginnen met 5000 blokjes/dag te flushen. :-)

Maar met minder ben je ook zeker welkom. We schijnen inmiddels trouwens ook engelse members te hebben...

Leven is meervoud van lef

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Tuurlijk, iedereen is welkom. We gaan alleen niet de naam veranderen in Dutch Power Cows and one Belgian Power Cow ;).

Verwijderd

Topicstarter
in feite hoef je de naam niet te veranderen, want mijn moedertaal is immers ook "Dutch", dus pas ik ook in de "Dutch Power Cows"...

voilà, je hebt weer een member bij.

• blimmel
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

blimmel

Matched: TeamBVD

European Power Cows? Afbeeldingslocatie: http://www.blimmel.demon.nl/spul/eurocow.gif

Join TeamBVD!

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
;) Strak logotje !!

• Diadem
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

eens kijken. 15M nederlanders geven 1.5M blokjes.

dus 350M europeanen moeten 35M blokjes geven.

European Power Cows klinkt goed :)

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

• DSmarty
  • Niet online
Ik denk dat die berekening niet helemaal opgaat... Ga er vanuit dat in NoordWest-Europa (dus boven Frankrijk) dat gemiddelde wel gehaald wordt, maar ten oosten van Duitsland en ten zuiden van Belgie gaat de gemiddelde hoeveelheid per hoofd van de bevolking schrikbarend achteruit!

Ik denk dat je met 25M dichter in de buurt zit!

• Diadem

Diadem

fossiel

We kunnen trouwens nog veel harder, we doen zo'n 0.1 blokje per inwoner per dag. Dat kan veel harder! Zelfs de allersloomste comp moet 10 blokjes per dag kunnen doen. Er zijn een paar mensen zonder comp, maar er zijn ook mensen die meer als 10 blokjes per dag doen.

Dus als iedereen nu mee doet dan moeten we zeker 100x zo snel kunnen!

Op naar de 150.000.000.000 blokjes per dag!

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

• Diadem

Diadem

fossiel

ow, en laten we de belgen natuurlijk niet vergeten. Daarover gaat deze topic natuurlijk.

Walloniërs mogen natuurlijk niet meedoen :P, maar vlamingen zijn meer dan welkom! Hoeveel vlamingen zijn er in België? Die moeten samen ook nog heel wat kunnen doen.

• oehoe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-05 14:29

oehoe

blije prutser, ouwe sok

allee dan manneke, tof dat ge meedoet ;), welkom

George Orwell considered some variations of 1984. All money should be marked so that anything could be traced back and men should be made to carry devices so that their position would be known. It seemed so unrealistic that he dropped these ideas..

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
Zover ik weet waren er almeer mensen uit België actief bij DPC hoor :)

<h1>WELKOM!</h1>

Verwijderd

Topicstarter
Hoeveel Vlamingen er in België zijn???

De overgrote meerderheid van België bestaat uit Vlamingen...

70% Vlamingen <-> 30% debiele Walen

• Diadem

Diadem

fossiel

flurk: ik wist dat de meerderheid vlamingen zijn. Maar ik wist niet precies hoeveel. thx.

• DSmarty
  • Niet online
Heel mooi, Wallonie is het onderontwikkelde gedeelte van Belgie.. ze kunnen daar ook alleen Frans...
Ik was er een keer.. ik vraag de weg in het Nederlands... geen antwoord... ik vraag de weg in het Engels.... geen antwoord.... ik vraag de weg in het Duits.... geen antwoord.... Ik vraag de weg in het Frans.. en opeens blablabla.. ze wilden eerst weten of ik wel Frans sprak... anders gaven ze simpelweg geen antwoord!

• DSmarty
  • Niet online
Ohja, vergeten: Terwijl ze wel Nederlands en Engels kunnen.

• Coen Rijkaart
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-04-2024
Hoe meer zielen hoe meer vreugd.

PC fanaten aller landen van Europe verenigt u (samen zijn we sterker dan AT)

There are no such things as stupid posts, just stupid persons

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

DSmarty: nou, in Vlaanderen kunnen ze d'r ook wat van hoor... 4x daar de weg gevraagd : 3x lopen ze straal door, en negeren ze me, de 4e keer werd ik zowat naar de nek gevlogen (ben zelf maar weggelopen...)... nee, vriendelijkheid moet in Vlaanderen én Wallonië nog worden uitgevonden...

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Topicstarter
ja, ik weet niet hoor...

Heb je al eens iets aan Hollanders gevraagd?
DAT IS NOG VELE ERGER!!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Holland != Nederland...

En ja, ik heb al vaak (zeker een keer of 15-20!) aan Nederlanders gevraagd, en op één keer na altijd keurig geholpen !

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Ik heb als Nedelander toch liever met Belgen dan met andere Nederlanders te doen . (Meestal dan)

Verwijderd

Topicstarter
Nu hoor je het eens van een Hollander...oeps... Nederlander!

• pinball
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

pinball

Electric Monk

maar veel Nederlanders kennen echt geen frans..
dan is het toch minder erg :)

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.

Verwijderd

Yups ik ben een Engelsman dus Belgen mag ook ;))

• MrCyber
  • Laatst online: 24-05-2018
> DSmarty

Je vergeet blijkbaar dat de Benelux maar ongeveer 12% van de IT markt van Europa is. 30% is Engeland, Frankrijk & Duitsland doen ook iets van 25% elk en de overige 8% is de rest van Europa. Denk dus toch dat het wel vrij aardig richting de 35M zal gaan hoor.

• DSmarty
  • Niet online
Ik denk dat jij met die getallen heel erg fout zit!
Zoiezo de bewering dat Frankijk en Duitsland ongeveer eenzelfde aandeel in de Europese IT-markt hebben is onjuist, Duitsland steekt met kop en schouders boven Frankrijk uit.
Ik zal ff proberen daadwerkelijke cijfers te achterhalen...

Ik ben dan misschien 1 v/d weinigen die wel Frans spreekt....

• DarkHelmet
  • Laatst online: 23-04 20:09
Belgen zijn (mits ze vlaming zijn) toch aardig beleefd vaak.
En vaak wat minder lomp dan nederlanders.
Dat heet dan vaak ook recht voor zijn raap, maar ik noem het eerder boere lompheid.
WELKOM VLAAMSE BROEDERS!!!

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-05 23:35

Chakotay

Lick here to continue

Ik heb gisteravond een bulgaar zover gekregen om DPC te joinen, kmoet em alleen nog ff helpen met de client instellen :D

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0

Pagina: 1