windows xp weigert te installeren op een bepaalde partitie

Pagina: 1
Acties:

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-08 18:05
Ik probeer net xp te installeren maar windows wil absoluut niet installeren op de partitie die ik uitkies (waar voorheen op xp opstond)

de schijf bestaat uit 4 primaire partities, waarvan 1 voor xp (de eerste, anders bokt xp) en de rest linux, ik heb vanuit de windows setup nu die oude xp partitie weggegooid en opnieuw aangemaakt (fdisk) maa windows wil absoluut niet op die partitie en zeikt over een teveel aan partities (terwijl het voorheen wel werkte op de eerste partitie)

Nu vroeg ik mij of of er toch een manier is waarop je xp kunt installeren met behouden van die 4 primaire partities

Ik kon zo gauw geen antwoord hierop vinden op got/google dus ik vroeg me af of hier toevallig iemand rondloopt die weet hoe dit te omzeilen valt?

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
ehm, niet... windows gaat bokken bij 4 primaire partities. Je kan wel eerst windows installeren en dan 3 extra primaire partities maken, maar andersom gaat dus blijkbaar niet he ;)

• blouweKip
ok, maar daar is niets aan te doen, ik vind t een beetje vreemd dat t wel werkt met 4 partities maar niet wil installeren...

• blouweKip
he, nu doet hij het ineens wel weer met 4 primaire partities....

altijd weer een verrassing :P

[ Voor 4% gewijzigd door blouweKip op 28-05-2003 02:51 ]

Verwijderd

heb je nu misschien een herstart gedaan...?

• blouweKip
Dat had ik al enkele keren gedaan :P

Verwijderd

Hopelijk overleeft jouw systeem telkens die verassingen..... ;) (alleen voor gevorderderden.... ;) )

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2003 00:31 ]

Pagina: 1