Hey mensen. K heb em op de Xbox maar nadat k met raiden gevangen genomen ben en naakt ben... kom k nie verder. Snake zou ergens in die hangar moeten zitten ennuh... er is op de 2e verdieping aan het einden wel een deur maar als k die inga kom k uit bij 2 andere deuren die NIET OPEN GAAN EN TERUG KAN OOK NIET dus kan iemand me vertellen wat k nu moet doen? k kom er echt nie uit en op google of zo kan k nergens een walktrough vinden van MGS2 SUbstance of gewoon MGS2
Hier staat een walkthrough voor de Xbox versie van Metal Gear Solid Substance 
Aangezien ik niet precies weet waar je zit en je ook geen bijzondere namen of missienamen noemt kan ik het helaas niet precies opzoeken voor je, maar door middel van CTRL + F en (bijvoorbeeld) de missienaam moet je er zelf denk ik wel uitkomen
Aangezien ik niet precies weet waar je zit en je ook geen bijzondere namen of missienamen noemt kan ik het helaas niet precies opzoeken voor je, maar door middel van CTRL + F en (bijvoorbeeld) de missienaam moet je er zelf denk ik wel uitkomen
The devil is in the details.
Verwijderd
Je zit in de Colon van Arsenal Gear....gewoon een paar keertjes op en neer lopen...Snake komt vanzelf te voorschijn.