Hallo,
Sinds afgelopen week gebeurt het wel eens dat er op mijn beeldscherm allerlei strepen komen, horizontale strepen, wel te verstaan. Weet niet of dat dat uitmaakt, maar toch.
Ik kan hem dan niet uitzetten, het enige wat ik kan doen is de stekker eruit halen.
In andere gevallen valt het beeld weg, of reboot hij plotseling.
Als ik hem probeer aan te zetten, start hij vaak niet op. Fans gaan wel draaien maar hd spint niet op ed.
Andere keren start hij wel op maar dan is het vaak na 5 à 10 minuten weer gedaan. Pas deed ie het gewoon weer een uur, terwijl ik aan het counterstriken was.
Ik heb alle fan's en mn UV-tje al afgesloten, zonder resultaat.
Ik dacht ook even dat het aan mijn hd lag (deze is beetje kapot aant gaan, moet ook maar ens terug voor garantie), maar na deze ook afgesloten te hebben was er hetzelfde resultaat.
Voor zover ik weet stopt hij er niet met bepaalde dingen mee, maar is het gewoon willekeurig.
De temperaturen liggen niet te hoog, dus dat is het probleem ook niet.
Dit is mijn configuratie:
AMD XP 1800+
ECS K7S5A moederbord
512 mb ddr pc2100 Dane Elec
Connect3d Ati 9500 (2 monitoren erop aan, 1 Hercules prophetview 720 en nog een crt (ik krijg op beide exact dezelfde strepen))
Western Digital 80 GB 8 mb cache
Hercules Muse 5.1 DVD (geluidskaart)
Ik dacht 400 watt voeding, maar kan ook 450 watt zijn.
verder is niet van belang, dacht ik.
Ik heb er de afgelopen tijd niets aan veranderd, het was plotseling zo.
Heeft er iemand enig idee waar het misschien (of hoogst waarscheinlijk) aan zou kunnen liggen?
Ik hoop het moederbord of videokaart.
moederbord: wou toch al de NF7-S kopen.
videokaart: deze was niet te modden naar de 9700, en als ik um inruil, krijg ik misschien wel een wel-modbare kaart
Sinds afgelopen week gebeurt het wel eens dat er op mijn beeldscherm allerlei strepen komen, horizontale strepen, wel te verstaan. Weet niet of dat dat uitmaakt, maar toch.
Ik kan hem dan niet uitzetten, het enige wat ik kan doen is de stekker eruit halen.
In andere gevallen valt het beeld weg, of reboot hij plotseling.
Als ik hem probeer aan te zetten, start hij vaak niet op. Fans gaan wel draaien maar hd spint niet op ed.
Andere keren start hij wel op maar dan is het vaak na 5 à 10 minuten weer gedaan. Pas deed ie het gewoon weer een uur, terwijl ik aan het counterstriken was.
Ik heb alle fan's en mn UV-tje al afgesloten, zonder resultaat.
Ik dacht ook even dat het aan mijn hd lag (deze is beetje kapot aant gaan, moet ook maar ens terug voor garantie), maar na deze ook afgesloten te hebben was er hetzelfde resultaat.
Voor zover ik weet stopt hij er niet met bepaalde dingen mee, maar is het gewoon willekeurig.
De temperaturen liggen niet te hoog, dus dat is het probleem ook niet.
Dit is mijn configuratie:
AMD XP 1800+
ECS K7S5A moederbord
512 mb ddr pc2100 Dane Elec
Connect3d Ati 9500 (2 monitoren erop aan, 1 Hercules prophetview 720 en nog een crt (ik krijg op beide exact dezelfde strepen))
Western Digital 80 GB 8 mb cache
Hercules Muse 5.1 DVD (geluidskaart)
Ik dacht 400 watt voeding, maar kan ook 450 watt zijn.
verder is niet van belang, dacht ik.
Ik heb er de afgelopen tijd niets aan veranderd, het was plotseling zo.
Heeft er iemand enig idee waar het misschien (of hoogst waarscheinlijk) aan zou kunnen liggen?
Ik hoop het moederbord of videokaart.
moederbord: wou toch al de NF7-S kopen.
videokaart: deze was niet te modden naar de 9700, en als ik um inruil, krijg ik misschien wel een wel-modbare kaart