Toon posts:

Asus P4G8X bios update -> PCI device.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi!

Ik heb hier het volgende systeem staan.
Asus P4G8X deluxe
Intel P4 2,8Ghz
Asus Geforce4 ti 4200
Audigy 2 platinum
NEC USB pci kaart
1024MB DDR geheugen

Nu heb ik zojuist de bios geflasht en na de herstart zie ik opeens in windows XP PRO / Apparaatbeheer een PCI device. Ik heb alle Driver CD's geprobeerd maar weg krijgen doe ik die PCI device niet. Alle bovenstaande hardware werkt. Mijn hele lijst onder apparaatbeheer bevat geen fouten behalve dan die PCI device.

Weet iemand wat dit is of hoe dit komt of wat ik hiermee moet doen?

• ramsho
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 11:41
<offtopic>
die usb kaart heb je toch helemaal niet nodig met al die usb poorten op de asus...?
</offtopic>

Maar is het niet je usb 2.0 controller of zo...
Heb je service pack 1 geïnstalleerd?

(Mijn iRacing Profiel)

Verwijderd

Topicstarter
service pack 1 is inderdaad geinstalleerd. nee het is niet de USB 2.0 controller.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Zit er op dat moederbord iets onboard? Zoals grafische kaart, geluidskaart o.i.d.? Apparaten die je eerder had uitgeschakeld zijn nu weer ingeschakeld, daarom vindt XP weer een nieuw apparaat :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Topicstarter
thanks all! Ik keek even naar de eigenschappen van PCI device. Daar stond bij dat hij op PCI 0 zat, wat inhoudelijk betkend dat het een onboard controller is. Ik heb uiteindelijke al intel drivers en progs verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Vreemd genoeg lag het dus daar aan, terwijl alle drivers al een keer eerder geinstalleerd waren. Windows XP pakt die dus niet automatisch weer op. zucht... Bill... 8)7

• Milenco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-08 11:53
Zelfde probleem hebb ik met Windows 2000 icm P4G8X. Ik zal ook ff proberen de intel drivers te uninstallen :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 May 2003 @ 16:29:
thanks all! Ik keek even naar de eigenschappen van PCI device. Daar stond bij dat hij op PCI 0 zat, wat inhoudelijk betkend dat het een onboard controller is. Ik heb uiteindelijke al intel drivers en progs verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Vreemd genoeg lag het dus daar aan, terwijl alle drivers al een keer eerder geinstalleerd waren. Windows XP pakt die dus niet automatisch weer op. zucht... Bill... 8)7
waarom krijgt bill nou weer de schuld, omdat jij iets niet goed installeerd ? :+
Pagina: 1