Uhm...ik ken meuk persoonlijk en heeft wel degelijk een normaal echt leven.
Kan me soms ook boos maken over die onderwerpen. Het is alleen dat je via text vaak de dingen anders op kan vatten dan de bedoeling is. En das met meuk nu precies het geval. Hij bedoelt het anders dan hij het zegt (dat hoop ik teminste)
Kan me soms ook boos maken over die onderwerpen. Het is alleen dat je via text vaak de dingen anders op kan vatten dan de bedoeling is. En das met meuk nu precies het geval. Hij bedoelt het anders dan hij het zegt (dat hoop ik teminste)
"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."
Zo erg is ie niet eens bezig...
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Verwijderd
Jah heb ik ook vaak last vanOp vrijdag 24 november 2000 20:30 schreef drZymo het volgende:
Uhm...ik ken meuk persoonlijk en heeft wel degelijk een normaal echt leven.
Mixmaster sorry dat ik je beledigd heb, was niet de bedoeling, no hard feelings ok?
Asus Sabertooth X58, Intel Xeon X5675, Corsair Vengeance 12GB DDR3-1600, Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5, Samsung 850 EVO 256GB, Cooler Master CM 690, Dell U2412M
Kut ik voel me nu echt kut, format postings, ok?
Asus Sabertooth X58, Intel Xeon X5675, Corsair Vengeance 12GB DDR3-1600, Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5, Samsung 850 EVO 256GB, Cooler Master CM 690, Dell U2412M
Verwijderd
Ik ben zeker niet rechts ofzo, en ook geen rascist oid. maar ik ben van mening dat iedereen zijn mening mag uiten, zelfs als dat rascistisch/anti-buitenlander is. Censuur vind ik nl. nog een graadje erger dan rascisme.
en aangesproken worden door een of andere groep voor bescherming van de mensenrechten (of hoe die groepen ook alweer mogen heten) die vragen/eisen dat er bpeaalde reacties gewijzigd/delete worden vanwege de inhoudt, is nog weer een graadje erger, en al een paar keer voor gekomen.. dus als jullie nou eens wat minder crap en racistisch posten, is dat ook niet nodig.
Verwijderd
Euhmm. ja, maar ik weet van een aantal regelmatige posters op GoT'onzin dat ze allochtoon zijn en zich erg beledigd voelen hierdoor natuurlijk. Racisme in het openbaar is niet voor niets wettelijk verboden, op internet geld dat niet 100% maar vind ik toch zeker niet netjes.Op zaterdag 25 november 2000 13:28 schreef Revolution het volgende:
Ik ben zeker niet rechts ofzo, en ook geen rascist oid. maar ik ben van mening dat iedereen zijn mening mag uiten, zelfs als dat rascistisch/anti-buitenlander is. Censuur vind ik nl. nog een graadje erger dan rascisme.
't is weer goed, het probleem was dat Meuk eerlijk zijn mening gaf, maar geen zin had te argumenteren (heb ik ook weleens niet, typ, typ, typ
Pagina: 1