Ik heb 2 functies, de eerste wordt aangeroepen op onBeforeUnload:
De tweede wordt vanuit de eerste functie aangeroepen om een popup te openen met de mogelijkheid om iets op te slaan.
Nou wil ik dus dat terwijl de popup geopend blijft de eerste functie niet verder gaat met uitvoeren.
De oplossing van een lege while vindt de browser niet zo leuk
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| function confirm_Close(){ if(confirm('Wilt u de template opslaan?')){ browseWindow('save',frames['editpage'].document.getElementById('name').value,frames['editpage'].document.getElementById('template_id').value); while(browsewindow){ //do nothing! } return 'U heeft de template opgeslagen als [name].'; } else return 'U heeft de template niet opgeslagen!'; } |
De tweede wordt vanuit de eerste functie aangeroepen om een popup te openen met de mogelijkheid om iets op te slaan.
JavaScript:
1
2
3
4
| var browsewindow = ''; function browseWindow(action,name,id){ browsewindow = window.open('browse_template.php?action='+action+'&template_name='+name+'&id='+id,'browse_template','height=256,width=452,resizable=No,location=No,scrollbars=No,status=No,toolbar=No'); } |
Nou wil ik dus dat terwijl de popup geopend blijft de eerste functie niet verder gaat met uitvoeren.
De oplossing van een lege while vindt de browser niet zo leuk
[ Voor 10% gewijzigd door Dope-E op 27-05-2003 15:35 ]