Toon posts:

[Benq DC1300] Wat zie je op het LCD schermpje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga deze zomer 8 weken naar texel en wil gewoon voor de lol een digitale camera mee. Ik heb me oog laten vallen op een Benq DC1300 maar heb nog een paar vraagjes :

Kan iemand mij vertellen wat je op het LCD schermpje ziet, kan je daar wel of niet in het klein de foto zien. Dus kan bepalen of je hem weggooid de ja of de nee,

Alvast bedankt.

Of moet je daarvoor de DC1500 hebben?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2003 15:23 . Reden: Las ergens iets :) ]

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-12-2025

RSP

Dat LCD schermpje laat kort nadat je de foto hebt genomen een preview shot zien, en op dezelfde manier kan je ook kiezen om de foto te verwijderen. voor meer functies van een LCD scherm op een digitale camera zou je eens moeten kijken bij www.dpreview.com waar je meer informatie kunt vinden over verschillende digitale camera's, suc6 ermee!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-02 17:05

Sick Nick

Drop the top!

dat zeg je nu wel, maar als je het ding zelf bekijkt (op hun website) dan zal je dus zien dat er achterop de DC1300 een klein lcdtje zit waarop je kunt zien hoeveel foto's je nog kan maken. Je kan daarop dus NIET de foto's zelf zien!

De DC1500 heeft dus wel een schermpje waarop je de foto's kunt zien.

[ Voor 16% gewijzigd door Sick Nick op 27-05-2003 16:07 ]

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-02 14:26

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Sick Nick schreef op 27 May 2003 @ 16:06:
dat zeg je nu wel, maar als je het ding zelf bekijkt (op hun website) dan zal je dus zien dat er achterop de DC1300 een klein lcdtje zit waarop je kunt zien hoeveel foto's je nog kan maken. Je kan daarop dus NIET de foto's zelf zien!

De DC1500 heeft dus wel een schermpje waarop je de foto's kunt zien.
Dan is het eigenlijk geen LCD, technisch gezien wel maar bij een digitale camera betekent LCD meestal een klein kleurenschermpje op de achterkant dat als zoeker kan worden gebruikt, waar gemaakte foto's op kunnen worden bekeken en menu's met instellingen zichtbaar zijn wat kan worden uitgezet om energie te besparen.

Een data-LCD is een klein monochroom venstertje dat het aantal nog te maken foto's en enkele instellingen laat zien.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-02 17:05

Sick Nick

Drop the top!

bij deze cam is het dus het laatste, staat gewoon in de pdf met specs dus had de topicstarter zelf kunnen zien. Ze noemen het een status-lcd.