Toon posts:

probleem met pop-ups

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
vooraleer jullie commentaar gaan geven , wil ik even zeggen dat ik al gezocht heb om een oplossing te vinden voor mijn probleem. maar ik vind niets.

telkens ik bijvoorbeeld een link wil openen in een nieuw venster dan komt er wel een venster maar het lijkt of dat doorzichtig is. dus je kan zien wat er in het venster erachter staat. wanneer ik het nieuwe venster dan verschuif, dan blijft datgene wat ik eerst zag (dus dat wat in het achterste venster staat) eropstaan. ik weet echt niet wat doen en het is super irritant. kan iemand mij helpen?

dank u wel _/-\o_

Verwijderd

Problemen met je videokaart drivers? Probeer eens een nieuwe driver te downloaden.

Verwijderd

Topicstarter
en hoe zou ik dat moeten doen. ik heb windows 98 en ik weet niet eens of ik een videokaart heb.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 May 2003 @ 15:18:
en hoe zou ik dat moeten doen. ik heb windows 98 en ik weet niet eens of ik een videokaart heb.
die heb je wel, is het geen pci of agp kaart, dan is het wel een on-board, daar je anders namelijk geen output op je beeld zou hebben gekregen.

Sinds wanneer krijg je dit? wat heb je in de ondeliggende tijd geinstalleerd aan software? (dus tussen het wel goed werken en het nu)

Verwijderd

Topicstarter
het is al 2 weken ofzo en ik kan me niet herinneren dat ik iets speciaal heb geinstalleerd. mirc heb ik wel geinstalleerd, maar voor de rest weet ik niets anders.

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op 27 May 2003 @ 15:18:
Ik weet wel zeker van wel...
Of on-board (op je moederbord)
Of een videokaart...

Anders heb je geen beeld op je monitor

edit:
Misschien is het handig om Ad-Aware te installeren

[ Voor 11% gewijzigd door CH4OS op 27-05-2003 15:25 ]

• Dionisus19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-03-2024

Dionisus19

Blah != Meuk

Zou het niet een of ander programma'tje zijn wat transparency binnen IExplore doet? Net als met MSN?

Lijkt me lastig te vinden voor een 'leek' als jij... Voornamelijk omdat er 10k van zulke appjes rondzwerven...

Verwijderd

Topicstarter
volgens mij is het dat niet. ik zou nog niet eens weten hoe ik het er zou moeten opzetten. en als ik nieuw venster verschuif dan gaat de achtergrond van het venster erachter niet mee verschuiven hoor.het lijkt alsof die achtergrond erop is geplakt in plaats van iets nieuws te openen.

• sarcast
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:00
no offense.. maar is dit niet iets voor www.beginnersweb.nl :?

"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

Verwijderd

Topicstarter
ja ok in ken misschien wel niet veel van pc's maar ik weet ook wel dat wat ik voor heb niet normaal is hoor.

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

sarcast schreef op 27 mei 2003 @ 16:51:
no offense.. maar is dit niet iets voor www.beginnersweb.nl :?
Mooi, dan weet jij blijkbaar de oplossing? Ik ken het probleem ook niet en het is ook niet normaal nee. Misschien slim als je dit eens gaat doorlezen, als jij denkt dat een topic niet voldoet aan jouw niveau, dan meld je dit aan een van de moderators met behulp van Topicreport of in Schop een Modje, maar niet in het topic zelf.

yanneke: Probeer eens te scannen op virussen (housecall.antivirus.com) en Adware (kan redelijk wat problemen veroorzaken, probeer Ad-Aware eens). Andere suggesties zou ik even in moeten duiken, maar probeer dit eens ;).

Verwijderd

Topicstarter
wat moet ik doen met de dingen in dat ad aware ding?

Verwijderd

/offtopic

Uit dezelfde FAQ:

Zoals gezegd is het hier geen helpdesk. We verwachten dan ook dat je voordat je hier komt zelf moeite doet, en op het forum duidelijk kenbaar maakt wat je zelf hebt gedaan, wat je wilt bereiken en wat je daarin tegenhoudt.

Mocht je een topic openen, maak je probleem dan duidelijk middels een goede topictitel en openingsreactie. Als je reageert op een topic, doe dit dan constructief en duidelijk. Een geintje moet kunnen, maar moet niet een heel topic gaan beheersen. Het is overigens al helemaal niet de bedoeling dat je hier de boel even flink op stelten komt zetten.

Lijkt Gathering of Tweakers een beetje te hoog gegrepen: BeginnersWeb is een prima alternatief, en legt niet zulke hoge eisen als Gathering of Tweakers. Een prima opstapje naar GoT dus.

de suggestie van sarcast is lijkt me dan ook niet zo vreemd......

offtopic

@Yanneke; no offence; probeer de linkjes van compubiter. Lijkt erop dat je, wellicht via mirc toch iets van software hebt gekregen wat dit soort problemen kan veroorzaken.

[edit] lees eens de omschrijving/hankdleiding van adaware ....

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2003 17:28 ]

Verwijderd

Topicstarter
sorry ze !
Pagina: 1