Toon posts:

0 of 1waarde outlook XP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mensen,

Als in Outlook XP op een bijlage wordt gedrukt, verschijnt er een melding of

deze bijlage geopend op op schijf bewaard moet worden. In dit venster staat

ook een checkbox "Altijd waarschuiwen voordat bestanden van dit type worden

geopend". Ik vraag me af waar de waarde (0 of 1) wordt weggeschreven. Dit

i.v.m. het feit dat deze checkbox voor gebruikers bij ons niet werkt, maar

voor administrators wel.

Als iemand weet waar dit wordt weggeschreven, dan hoor ik dat graag.

Alvast bedankt voor de moeite,

Fleur

Verwijderd

Fleur,

Dit is typisch een probleem wat je zelf had kunnen oplossen door wat te zoeken, bv. bij www.deja.com. GoT is niet bedoeld als 'vraag-maar-raak-voor-een-knaak-baak', het is de bedoeling dat je zelf ook iets doet (bv. zoeken) en aangeeft wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt.

Daarnaast doen wij tweakers elkaar niet de groeten, dit houdt ook in dat het niet nodig is je bericht af te sluiten met teksten als 'alvast bedankt' etc. Zie hierover ook de FAQ.

Dan je probleem. Outlook geeft bij openen van een bijlage de vraag wat hij er mee moet doen, openen of opslaan. Deze vraag kun je uitschakelen middels een vinkje, echter slaat hij die wijziging niet op in het register. Blijkbaar hebben je users daar geen rechten voor.

Ik denk dat je hier wel wat aan hebt:
http://www.microsoft.com/office/ork/xp/appndx/appa11.htm

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 May 2003 @ 15:22:
Fleur,

Dit is typisch een probleem wat je zelf had kunnen oplossen door wat te zoeken, bv. bij www.deja.com. GoT is niet bedoeld als 'vraag-maar-raak-voor-een-knaak-baak', het is de bedoeling dat je zelf ook iets doet (bv. zoeken) en aangeeft wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt.

Daarnaast doen wij tweakers elkaar niet de groeten, dit houdt ook in dat het niet nodig is je bericht af te sluiten met teksten als 'alvast bedankt' etc. Zie hierover ook de FAQ.

Dan je probleem. Outlook geeft bij openen van een bijlage de vraag wat hij er mee moet doen, openen of opslaan. Deze vraag kun je uitschakelen middels een vinkje, echter slaat hij die wijziging niet op in het register. Blijkbaar hebben je users daar geen rechten voor.

Ik denk dat je hier wel wat aan hebt:
http://www.microsoft.com/office/ork/xp/appndx/appa11.htm
:X :X
Hahahahaha sorry .. ik keek bij het andere profiel

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2003 15:25 ]

Verwijderd

Hahahahaha sorry .. ik keek bij het andere profiel
:?

Misschien handig als je die hele quote ook weghaalt?