Sinds drie weken heb ik een Dell 4550. Mijn vorige systeem (heeft paps nu) was een AMD 1600+. Voor mijn verjaardag had ik een Audigy2 gekocht en die werkte perfect op m'n AMD 1600+ bak. Na een week gedraaid te hebben met de Dell, hebben we de Audigy2 overgezet...
Nu heb ik een paar dagen problemen met de EAX console; Niets werkt meer.
Ik start m'n Surround Mixer en dan druk ik op het knopje voor m'n EAX console. Na een paar seconden start hij dat ding op.
Als ik een geluidseffect inschakel (bijv. Theater), dan geeft hij niet het effect weer. Geluid krijg ik nog wel.
Zodra ik op Speciaal Effect druk voor een 'hoge stem', dan krijg ik helemaal geen geluid meer uit m'n Audigy.
Dit heb ik geprobeerd:
- Update drivers voor m'n Intel chipset.
- Update drivers Audigy2 (dan werkt hij weer een dag en daarna is het over).
- Windows XP Home en Prof (beide hebben hetzelfde probleem, ook na paar x format.)
- Verschillende programma's gebruikt (Winamp/WMP/Wavelab.)
- Search
- Bewerk knop van het effect
- Verschillende IRQ adressen
Ik ben ten einde raad. Op m'n XP 1600+ werkte hij wel goed nl.
Wie weet wat dit kan zijn?
Nu heb ik een paar dagen problemen met de EAX console; Niets werkt meer.
Ik start m'n Surround Mixer en dan druk ik op het knopje voor m'n EAX console. Na een paar seconden start hij dat ding op.
Als ik een geluidseffect inschakel (bijv. Theater), dan geeft hij niet het effect weer. Geluid krijg ik nog wel.
Zodra ik op Speciaal Effect druk voor een 'hoge stem', dan krijg ik helemaal geen geluid meer uit m'n Audigy.
Dit heb ik geprobeerd:
- Update drivers voor m'n Intel chipset.
- Update drivers Audigy2 (dan werkt hij weer een dag en daarna is het over).
- Windows XP Home en Prof (beide hebben hetzelfde probleem, ook na paar x format.)
- Verschillende programma's gebruikt (Winamp/WMP/Wavelab.)
- Search
- Bewerk knop van het effect
- Verschillende IRQ adressen
Ik ben ten einde raad. Op m'n XP 1600+ werkte hij wel goed nl.
Wie weet wat dit kan zijn?