Toon posts:

Monitor gaat niet meteen aan

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zodra ik mijn computer voor de eerste keer aanzet blijft de monitor of standby, als ik reset na een paar seconden gaat ie wel aan. Dit is begonnen toen ik mijn Asus v7700 heb gekregen. Mijn beeldkanon is een HP P1100 (21" trinitron). Het is al een lange tijd en niet zo erg maar ik zou wel een willen weten hoe dit kan.

Setup:
Abit KT7A
Asus V7700
Enermax 431W
HP P1100
768mb corsair cas2 pc150
Terratec dmx fire 1024

• B4tman_DH
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-08 12:09

B4tman_DH

To the Bat.....

Komt door je moederplank die heeft ruzie met de asus7700 :)

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:07

Pubbert

random gestoord

Als het waar is wat B4tma_DH zegt, ga dan de biossen eens flashen, van je VGA kaart en je Mobo.

suc6

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Verwijderd

Topicstarter
Ja moet maar een flashen. Is niet mijn favoriet, had altijd iemand dat dat uitlegde maar dies nooit meer online..

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-08 20:13
Verwijderd schreef op 27 mei 2003 @ 22:10:
Ja moet maar een flashen. Is niet mijn favoriet, had altijd iemand dat dat uitlegde maar dies nooit meer online..
Er zijn genoeg handleidingen te vinden op internet hoor ;)

En heb je al eens geprobeerd of je dit probleem ook hebt met een andere videokaart/monitor? Flashen is een kleine moeite, maar als je bang bent dat het fout gaat is het misschien makkelijker/veiliger voor je om dat eerst uit te proberen :)

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
met ouwe vid kaart had ik het niet (creative anilliathor(zoiets) pro). ik ben gewoon lui ik geef het toe. ik moet een een handleiding zoeken en flashen die hap. Als het goed is hoef ik alleen boot disk te hebben.

Verwijderd

De Abit KT7A heeft inderdaad flink wat problemen met een Geforce2 GTS wat resulteert in een niet aanspringende monitor bij een koude start, na een reset werkt alles dan wel.

Verwijderd

Topicstarter
Ok het is dus een bekend bugje :)
Pagina: 1