Geforce 4 mx tv out kabel

Pagina: 1
Acties:

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:17
Mn vriend heeft er zo'n een nodig, maar ik weet niet zeker welke hij nodig heeft. Ik weet ook niet welk merk geforce 4 mx hij heeft, moet dit even van een afstandje regelen dus ik kan niet gaan kijken. Hij wil er namelijk morgen een kopen. Ik denk zelf dat het een s-video kabel is (naar de omschrijving die hij geeft). Hij wil die kabel dan op de scart aansluiten van zn tv. Hoe heet deze kabel en dat scart dingetje dat je erbij moet hebben? En is het zeker weten een s-video?

alvast bedankt

• jpvk007
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-08 20:20
je kan hebt meestal een cinch en een svideo aansluiting (of een verloop van svideo naar cinch ofzo). die kabel heet gewoon svideokabel en de andere is gewoon een standaard 2 aderige draad met 2 tulpstekkers
aan einde kan je een scartconvertor opzetten en dan moet het werken. let er wel op dat de tv het signaal ondersteunt. veel oudere tv's ondersteunen geen svideo dus dan houdt het op en moet je de standaard kabel gebruiken

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

De grote tv-out FAQ

Staan alle kabels in :D

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Verwijderd

is het een geforce 4MX 440? want die heb ik ook, en heeft 1 svideo aansluiting, met een kabeltje meegeleverd van svideo>composite video.

je moet denk ik zoizo een svideo kabel hebben, en een scart-tulp blok

http://www.rivastation.com/review/gf2-deluxes/scart.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2003 11:26 ]