Al enkele weken zoek ik voortdurend op internet (GoT, google, kieskeurig e.d.) om een antwoord te vinden op mijn vraag, maar ik wordt steeds maar weer van mijn gedachten afgebracht door "personen".
Kan _iemand_ mij een goed (en eenduidig) antwoord geven op de volgende vraag ?
Ik ben op zoek naar een laptop van max. € 2.269,- (PC Prive)
Ik wil hem gaan gebruiken voor videobewerking en hij moet vrij draagbaar zijn.
Ik kom meestal uit om een Acer TM 800 of zo met 512 MB en dan eventueel een externe harddisk. Maar als ik andere weer hoor kan ik toch beter gaan voor een Acer TM 6xx welke dan weer zwaarder is maar wel sneller. Ook Promedion komt steeds de hoek om kijken maar dat lijkt me niks, of is dat veranderd de laatste jaren ?
Heeft dus iemand ervaring met videobeweriing op laptops en kun je me wat raad geven ?
Kan _iemand_ mij een goed (en eenduidig) antwoord geven op de volgende vraag ?
Ik ben op zoek naar een laptop van max. € 2.269,- (PC Prive)
Ik wil hem gaan gebruiken voor videobewerking en hij moet vrij draagbaar zijn.
Ik kom meestal uit om een Acer TM 800 of zo met 512 MB en dan eventueel een externe harddisk. Maar als ik andere weer hoor kan ik toch beter gaan voor een Acer TM 6xx welke dan weer zwaarder is maar wel sneller. Ook Promedion komt steeds de hoek om kijken maar dat lijkt me niks, of is dat veranderd de laatste jaren ?
Heeft dus iemand ervaring met videobeweriing op laptops en kun je me wat raad geven ?