Toon posts:

HD geheugen problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste EXPERTS,

ik heb eerst eventjes de meeste topics doorbladert maar kon toch geen antwoord vinden op deze vragen :
Ik werk met Windows 2000 pro en het is net of mijn harde schijf van 18,7 Gb telkens voller en voller geraakt, op zich niet abnormaal weze het niet dat er geen programma's bijkomen.
Op dit moment heb ik nog 1 GB geheugen en dat is toch niet normaal.
Kan het zijn dat win200pro alles dubbel opslaat en zo ja hoe kan ik dat verwijderen ?
Ook zie ik op de harde schijf telkens winnt staan, is dat ook te verwijderen??
Zijn er nog andere tips ????
Alvast bedankt !!! 8)7

• RawPeanut
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-05-2023

RawPeanut

Nog niet gare aardnoot

Ik neem aan de je al je temp folders leeg hebt gegooid, eventuele backups van installaties (Serice Packs ed) heb weggegooid. Ik meende dat de indexing service ook nogal wat HD ruimte vroeg, maar daar ben ik niet zeker over. Verder is het wel handig te melden wat je zoal doet op je pc.

Canon Digital Ixus V3

Verwijderd

Topicstarter
Voornamelijk programaa's en films downloaden en deze dan weer meteen erafgooien.

Verwijderd

Iemand die vraagt of de winnt directory ook van zijn harde schijf te verwijderen valt is beter af met een verwijzing naar beginnersweb lijkt me. Hij zal hier op GOT niet geholpen maar alleen meer in verwarring gebracht worden lijkt mij.

Guardian1, ga hier maar even flink lezen en leren kom dan terug.

http://www.beginnersweb.nl

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu eens zitten kijken en blijkt dat 14,4 gb zit onder c/documents and settings/administrator/local settings/temporaly internet files.
Deze laatste kan ik zonder problemen verwijderen zeker ????

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Van een tweaker verwachten wij dat hij/zij zelf het een en ander uit kan zoeken.
Er zijn namelijk nogal wat oorzaken voor je "probleem". Je moet om te beginnen uitzoeken welke bestanden zo veel ruimte innemen en wat dit voor bestanden zijn. Als je dat eenmaal weet is de oplossing meestal vrij snel gevonden.

Lees Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) maar eens door over je hoe een topic hoort te starten (en wat daarbij van je verlangt wordt).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.