[Printers]Kaartprinter

Pagina: 1
Acties:

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Topicstarter
Hoi,

Allereest kan ik vermelden dat ik de search, google en website's van grote printermerken afgezocht heb. Ik ben echter niet tot een oplossing gekomen, ik hoop dus dat jullie me hiermee kunnen helpen.

Mijn probleem: Ik krijg van een instantie (KNVB) passen aangeleverd die ik zelf moet printen. Tot heden gebruikte ik daar altijd de HP Deskjet 400 voor, maar sinds die kapot is zit ik zonder kaartprinter. Ik dacht dat het makkelijk zou zijn om een soortgelijke printer aan te schaffen, maar niets is minder waar.

Bij de HP deskjet 400 was het namelijk zo dat je aan de achterkant van de printer een kaart in kon schuiven. De passen kunnen immers niet buigen en moeten er dus wel op een dergelijke manier in. De huidige generatie printers van HP kennen dit systeem niet. Ook de laserprinters voldoen niet aan de eis om kaarten af te kunnen drukken.

Mijn vraag aan jullie is of jullie dus nog printers kennen, van niet absurde bedragen, 400 euro is wel max, die instaat zijn om dergelijke passen te printen.

Het formaat van de passen is 5 cm hoog en 9 cm breed. Het mag echter geen thermische printer zijn, aangezien daar het papier niet geschikt voor is.

Ik heb geen voorkeur voor een merk.

Ik kom er in ieder geval niet uit, ik hoop dat jullie me iets kunnen helpen.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:29

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ik meen dat Epson 1 van zijn stylussen omgebouwd had zodat er ook cd's rechtstreeks mee bedrukt konden worden. Misschien dat je daar wat aan hebt. Was wel onder een ander merk geloof ik.
ZIj het trouwens papieren/kartonnen kaarten of plastic kaarten?

Probeer anders eens www.marktplaats.nl ofzo, of tweakers vraag en aanbod, misschien dat je daar een 2ehands HP 400 op de kop kunt tikken

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Topicstarter
The_Eagle schreef op 27 mei 2003 @ 13:39:
Ik meen dat Epson 1 van zijn stylussen omgebouwd had zodat er ook cd's rechtstreeks mee bedrukt konden worden. Misschien dat je daar wat aan hebt. Was wel onder een ander merk geloof ik.
ZIj het trouwens papieren/kartonnen kaarten of plastic kaarten?

Probeer anders eens www.marktplaats.nl ofzo, of tweakers vraag en aanbod, misschien dat je daar een 2ehands HP 400 op de kop kunt tikken
Het zijn kartonnen kaarten.

Tweedehands ben ik niet zo heel kapot van, het is natuurlijk een mogelijkheid, maar in principe ga ik eerst op zoek naar een nieuw model.

• Jorn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-08 12:15
Onze hp deskjet 720 heeft geloof ik ook een achterinvoer(voor enveloppen enzo), misschien dat die nog ergens op voorraad is?

* Erkens is een sukkel en ramt in mirc op f5 :+
* XTerm GROOOOOOTE kuis houden op hd's :)