Vertel wat het was, kan misschien nog voor anderen van pas komen (ben zelf ook van plan om er één te kopen)
Dat wil je echt niet weten (althans, ik zeg het niet om nog beetje geloofwaardig over te komen in de toekomst .... voel je em aankomen?), het lag niet aan de muis, die doet het 100% goed
kom op man schaam je niet
the f*ck up met iedereen die je uitlacht
zo moet je gewoon denken, want (geloof het of niet) IEDEREEEEN maakt fouten
the f*ck up met iedereen die je uitlacht
zo moet je gewoon denken, want (geloof het of niet) IEDEREEEEN maakt fouten
Precies, maakt niet zoveel uit. Ik was laatst mijn tas kwijt, dus ik overal vragen op plekken waar ik kort daarvoor geweest was. Helaas waren er nogal veel plaatsen maar nergens een tas. Bleek ie uiteindelijk onder mijn stapel was te liggen
Ok, hou je vast dit wordt lachen 
ik heb een uur zitten kloten met een stekker die niet van de Boomslang afkomstig was maar van een Gravis gamepad die nog onder het bureau lag, zat ook een grijze plug aan ..... die stopte ik (met verloopstuk) in de PS/2 poort ...... windows vindt geen muis (doh
)
dus mensen, berg al je gamecontrollers op voor je onder een donker bureau je pc config gaat veranderen
Zo, dat was fun he
ik heb een uur zitten kloten met een stekker die niet van de Boomslang afkomstig was maar van een Gravis gamepad die nog onder het bureau lag, zat ook een grijze plug aan ..... die stopte ik (met verloopstuk) in de PS/2 poort ...... windows vindt geen muis (doh
dus mensen, berg al je gamecontrollers op voor je onder een donker bureau je pc config gaat veranderen
Zo, dat was fun he
Hehe, hij valt inderdaad in ongeveer dezelfde categorie als mijn tas-incident.
Ik moet zeggen dat ie wel leuk is, maar dat het iedereen had kunnen overkomen.
Verwijderd
/me Dude vind de Razor Boomslang maar een goedkoop in elkaar geprutst klein pokke muisje. Je moet met verkrampte vingers kweken 
/me Dude houdt het bij zijn Logitech cordless desktop i-touch pro en Microsoft strategic commander
/me Dude has spoken
/me Dude houdt het bij zijn Logitech cordless desktop i-touch pro en Microsoft strategic commander
/me Dude has spoken
Klein? uhm, mijn Logitech pas ter met gemak in 
Dat je het een pokke ding vindt alla, dit is geen muis die iedereen fijn vindt (mijn pa zat al te vloeken
), ik geef ook toe dat je in windows beter wat anders kan nemen.
Dat je het een pokke ding vindt alla, dit is geen muis die iedereen fijn vindt (mijn pa zat al te vloeken
Op zondag 26 november 2000 01:07 schreef The Dude het volgende:
* KingNothing Dude vind de Razor Boomslang maar een goedkoop in elkaar geprutst klein pokke muisje. Je moet met verkrampte vingers kweken
* KingNothing Dude houdt het bij zijn Logitech cordless desktop i-touch pro en Microsoft strategic commander
Rot toch op met je Microsoft rotzooi, ik ruik jalouzie
Boomslang 2000 is gewoon het beste voor FPS games, klaar. Ik vind hem geweldig, echt super alhoewel ik eerlijk toegeef dattie veels te duur is.
* KingNothing Dude has spoken
Die-hard Brexiteer
Verwijderd
wat ik een Microsoft liefhebber?? dus echt niet, maar de Hardware van Microsoft mag je wel goed noemen in tegenstelling tot hun software gedoe.
die Strategic Commander is echt zwaar heftig. En jaloezie op wat??? die boomslang?? dus ff niet.
die Strategic Commander is echt zwaar heftig. En jaloezie op wat??? die boomslang?? dus ff niet.
Pagina: 1