Toon posts:

GTA Vice City beeld niet mooi

Pagina: 1
Acties:
  • 79 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb de GTA topics 5 en 6 gelezen, maar niemand heeft dit probleem gemeld:

Bij de opties van het spel kan je de display instellen.

Het enige wat hier qua Resolutie gekozen kan worden is 640x480 bij 16 bits.

ik heb sinds vorige week een prachtige Radeon 9700 Pro... dus daar wil ik ook graag gebruik van maken.

Kan de resolutie, en vooral het aantal Bits op de een of andere manier aangepast worden? Ik vind het beeld niet zo mooi als in bijv. de screenshots in de begin post van GTA topic 6.

Neem ik een willekeurig FPS spel dat al twee jaar oud is ofzo, dan ziet het er tien keer mooier uit dan GTA.

thnx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDirect
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:22
Ik weet wel dat je de resolutie alleen kan veranderen als je het spel net opstart. Als je dus al gespeeld hebt en het dan probeert doet ie het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon in de options aanpassen? Lijkt me vrij simpel :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luit
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Je kunt de resolutie niet veranderen door er op te klikken. Dit moet door te scrollen met het muiswiel of via de pijltjestoetsen links-rechts.

Een beetje onlogisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-10 21:44

Dennahz

Life feels like hell should.

Je moet gewoon even direct na het opstarten van GTA de resolutie aanpassen (naar links / rechts drukken en daarna op enter) dan moet het lukken. :)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Administr8or_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-02 15:25
Kun je het echt niet veranderen, of springt de resolutie terug naar 640x480?

Als hij terugspringt, dan ben je vergeten op ENTER te drukken na het veranderen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Komt omdat je zo'n probleem niet in SGD maar in SPV terug hoort te vinden, als je daar ff in zoekt dan vind je het vast wel. Omdat ik te lui ben om te controleren of dat zo is:

Je kan met de pijltjestoetsen elke gewenste resolutie instellen, maar dat moet je wel meteen na het starten van het spel doen, en niet eerst gaan spelen. HTH.

edit:
sow, bekend probleem ofzo? :D

[ Voor 8% gewijzigd door Rataplan op 27-05-2003 13:26 ]

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-10 23:24
Anders ga je eerst zelf wat doen, dit is erg simpel te vinden, en verder heb je de FAQ/Sticky's niet gelezen. :{

There is no magic.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.