[XP] Programma dat max proc belasting aan programma toewijst

Pagina: 1
Acties:

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024
Ik zoek een programma waarmee ik kan regelen dat een bepaald programma de processor voor maar maximaal X% mag belasten OF een programma dat er voor zorgt dat een bepaald programma alleen de idle time van de processor gebruikt (zolas de grazende koetjes doen).

Ik draai namelijk simulatiesoftware, en bij lange runs, heb ik er geen zin om niet met compu te kunnen werken, omdat het programma het systeem altijd met 100% belast.

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 16:16

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

met taakbeheer kun je de prioriteit van een prog instellen. Dit kan in het tabblad 'Processen'...

LET OP!! Je systeem kan hiervan crashen! eigen risico dus...

Launching containers into space

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:28

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Heb je er dan niet genoeg aan om gewoon in je taskmanager bij processen de priority aan te passen met een rechtermuisklikje?

Moet je wel elke keer doen overigens, wordt niet onthouden.

edit:
Nou ja, wat Whieee zegt dus ;)

[ Voor 12% gewijzigd door IceStorm op 27-05-2003 12:59 ]

• Oscar Mopperkont
Whieee schreef op 27 mei 2003 @ 12:57:
met taakbeheer kun je de prioriteit van een prog instellen. Dit kan in het tabblad 'Processen'...

LET OP!! Je systeem kan hiervan crashen! eigen risico dus...
Doh |:( Nooit geweten, mijn excuses. Ik ga het meteen proberen!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 15:35
Dan kan je nog niet wat de TopicStarten juist wil.. aantal procenten per applicatie instellen. Ik ben hier eerlijkgezegd ook wel in geinteresseerd...

57696520646974206c65657374206973206e657264

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 16:16

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

@TS: ff nofi, maar mag ik weten op welke keywords je gezocht hebt? Ik kan namelijk niet geloven dat dit niet te searchen was... :P
Maar voordat ik UTFS ga lopen roepen enzo... ;) (en al is het UTFS, ik had toch niks te doen, dus waarom niet gewoon ff antwoorden? :) )

Launching containers into space

• Oscar Mopperkont
Whieee schreef op 27 May 2003 @ 13:07:
@TS: ff nofi, maar mag ik weten op welke keywords je gezocht hebt? Ik kan namelijk niet geloven dat dit niet te searchen was... :P
Maar voordat ik UTFS ga lopen roepen enzo... ;) (en al is het UTFS, ik had toch niks te doen, dus waarom niet gewoon ff antwoorden? :) )
processor, belasting, idle time, toewijzen Ik heb niks kunnen vinden. Maar had niet aan prioriteit gedacht.

Maar voor mij werkt de prioriteit oplossing, maar voor anderen blijkbaar niet. En als jij er al een topic over weet, geef de link dan maar, ik heb het niet kunnen vinden.

• Sepiroth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-08 17:17
Je kan natuurlijk ook gewoon Seti@home installeren ;)

Link: http://setiathome.ssl.berkeley.edu/index.html

edit: oeps, heb de vraag verkeerd gelezen |:(

[ Voor 19% gewijzigd door Sepiroth op 27-05-2003 13:39 ]

Pagina: 1