[ingame speak] Roger wilco en aanverwanten

Pagina: 1
Acties:

• BOCmetalhead
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-11-2025
zijn hier mensen die enige ervaring hebben met Roger Wilco? ik probeer dit thuis aan de praat te krijgen en mensen kunnen wel connecten alleen niemand kan elkaar horen... en zijn er nog andere programma's zoals roger wilco die beter zijn??

Metal to the bone

• Hyp3rman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-12-2022
Teamspeak. die werkt goeed. moet je wel versie 1.5 hebben. veel plezier.

Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!

• Dionysos
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-04-2025

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Ja ik gebruik Roger Wilco ook en het werkt bij mij prima. Ik heb er goede ervaringen mee; het slurpt niet teveel bandbreedte weg en je kan elkaar goed horen :)

[ Voor 4% gewijzigd door Dionysos op 27-05-2003 12:44 ]

• inXs
  • Laatst online: 10:28

inXs

known as inXs

Voor teamspeak moet je een teamspeak server hebben (naja er zijn zat gratis teamspeak servers) verder ventrilo heb je nog.. Maar daar is ook een server voor nodig.. Maarehh ik vind het apart van Roger Wilco, volgens mij hebben jullie dan gewoon iets niet goed staan.

superB

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

BOCmetalhead schreef op 27 May 2003 @ 12:33:
zijn hier mensen die enige ervaring hebben met Roger Wilco? ik probeer dit thuis aan de praat te krijgen en mensen kunnen wel connecten alleen niemand kan elkaar horen... en zijn er nog andere programma's zoals roger wilco die beter zijn??
Roger Wilco is een programma waarbij je juist helemaal niks hoeft in te stellen, je moet alleen dingen voor jezelf instellen, serverside helemaal niks.

• BOCmetalhead
KillerAce_NL schreef op 27 May 2003 @ 13:12:
[...]
Roger Wilco is een programma waarbij je juist helemaal niks hoeft in te stellen, je moet alleen dingen voor jezelf instellen, serverside helemaal niks.
het wazige ook is dat als we op een server in loggen hij het ook niet doet.. via msn enzo doet alles het wel perfect maar via roger wilco echt helemaal nix terwijl alles wel goed ingesteld staat

Metal to the bone

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

I.p.v. directsound eens wave-output gebruiken of vice-versa.Of je hebt bepaalde poorten dichtstaan.

Verwijderd

Zitten de PC's achter een firewall of NAT machine? (wordt het internet gedeeld?)

Verwijderd

Gebruik gewoon Ventrilo (www.ventrilo.com)

Beste voice util IMMER die ik heb gebruikt

Server is erg makkelijk op te zetten ; zet wel de poort open of forward hem

Server is in te stellen in de ini file en het proggie zelf is veel beter dan TS RW BC en andere.

Grtz

• BOCmetalhead
Verwijderd schreef op 27 May 2003 @ 13:22:
Zitten de PC's achter een firewall of NAT machine? (wordt het internet gedeeld?)
jah maar heb via virtual server de poorten door gemapt. ze kunnen ook gewoon op mijn RW server komen allen we horen elkaar niet. en via MSN werkt het wel perfect.
KillerAce_NL schreef op 27 May 2003 @ 13:22:
I.p.v. directsound eens wave-output gebruiken of vice-versa.Of je hebt bepaalde poorten dichtstaan.
maar dit is misschien wel de oplossing! vannavond eens f gaan proberen!

[ Voor 30% gewijzigd door BOCmetalhead op 27-05-2003 13:41 ]

Metal to the bone

Verwijderd

Aanvulling: Heb je zowel TCP als UDP verkeer gemapped? Dit soort applicaties wil nog wel eens UDP verkeer gebruiken ipv TCP.

• BOCmetalhead
Verwijderd schreef op 27 May 2003 @ 13:56:
Aanvulling: Heb je zowel TCP als UDP verkeer gemapped? Dit soort applicaties wil nog wel eens UDP verkeer gebruiken ipv TCP.
ik heb ze alleblij gemapt (voor de zekerheid) dan moet hij het verders gewoon doen

Metal to the bone

Verwijderd

Heb je bij volumeregeling de microfoon als opnamebron gekozen? Dit was mijn oplossing toen RW niet werkte

• BOCmetalhead
Verwijderd schreef op 27 May 2003 @ 14:36:
Heb je bij volumeregeling de microfoon als opnamebron gekozen? Dit was mijn oplossing toen RW niet werkte
jah dat heb ik.

Metal to the bone

Pagina: 1