Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Search doet het gewoon niet

Pagina: 1
Acties:
  • 15 views sinds 30-01-2008

• Sen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-11 14:17
Nou zie ik wel 1 topic met search maar die werd meteen gesloten waarom :?

Maar sinds gister avond een uur of 10 heb ik een probleem en wou dit opzoeken. Vul mijn keywords in en druk op zoek en niks. Ik dacht het zal morgen wel goed zijn en nog steeds ik kan er op drukken hoevaak ik wil maar hij doet echt niks.

Kan iemand dit maken :?

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 19:18

chem

Reist de wereld rond

we're on it

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• Sen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-11 14:17
ik zoek op irc conflict niks ook geen foutmelding ik zocht gister toevallig op user veldmuis ook gewoon niks.

Maakt niet uit op welk woord ik zoek hij doet het gewoon niet.

[ Voor 24% gewijzigd door Sen op 27-05-2003 12:29 ]

Verwijderd

Het sorteren op datum topicstart werkt ook niet, ik zocht een topic van een tijdje terug(niet zo lang geleden) en het leek me handig om op datum topicstart te sorteren. Maar dan krijg je de fout ERROR - NO_SEARCH_RESULTS_WHERE_FOUND

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Er zijn allerlei mensen die denken dat het sneller gaat als ze op f5 rammen :/

Het gevolg is juist dat de vorige searchquery nog bezig is en er een nieuwe gestart wordt -> twee queries ipv één en daar gaat het natuurlijk alleen maar slomer van...

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Sen schreef op 27 mei 2003 @ 12:19:
Nou zie ik wel 1 topic met search maar die werd meteen gesloten waarom :?
[...]
:?
Ik weet het ook niet waarom, (ik neem aan dat je mijn topic bedoelde) maar toen ik het even later weer probeerde werkte hij wel weer snel, ik wilde toen melden dat het topic niet meer nodig was, maar hij stond al dicht.

Nu is hij weer langzamer.
Nou ja, er wordt aan gewerkt.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Ok, iig een oorzaak gevonden. Een cronjob die de boel kwa processen moest opschonen liep niet meer. Gevolg was dat die f5-duwers de boel nog eenvoudiger konden laten exploderen (kwa load) en dat is dus nu weer niet mogelijk. Als het goed is :P
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.