Ik zit hier met een .avi bestand, dat inene niet meer wordt afgespeeld na een herinstallatie. Ik weet zeker dat dit bestand het heeft gedaan, aangezien ik het op me laptop heb bekeken. Ik heb al gekeken of het hielp om de codecs opnieuw te installeren (DivX & Nimo), maar dat mocht niet helpen. Op internet heb ik een codec gevonden (Mpegfix) die dus ook niets hielp. De foutmelding is dat het bestandstype niet wordt ondersteund. Heeft iemand enig idee hoe dit probleem is op te lossen? De laptop kan ik nu niet gebruiken aangezien die ermee is gestopt.
Download GSpot en kijk welke codecs je nodig hebt voor het afspelen van die avi.
Mediaplayer = Software Algemeen
Mediaplayer = Software Algemeen
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Bedankt, ik zie dat g-spot het bestand ook aanduid als geen geldig .avi bestand...waarschijnlijk is het bestand beschadigd toen ik het op cd heb gebrand...zou dat kunnen? ik heb het bestand wel naar de hdd kunnen kopieren. overigens wel een goed programmatje
edit: nu zie ik dat er meerdere bestanden niet worden herkend door g-spot, terwijl ze toch gewoon worden afgespeeld! beetje vaag dit...
edit: nu zie ik dat er meerdere bestanden niet worden herkend door g-spot, terwijl ze toch gewoon worden afgespeeld! beetje vaag dit...
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2003 12:13 ]