HCC en ik heb een keer geluk!

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bij computerland een 900mhz tbird gekocht + koeler, was 610,- rekend die goof aan de kassa sie 360,- afrekende, is goed dacht ik!!! :) effe naar de testbank geweest en piekfijn in order according them :)

Nog wat prijzen (van dingen die ik heb gekocht)

-Tentje naast funprice Infineon 133mhz 128mb 199,-
-Msi-k7tpro2 Norrod 315,-
-Geforce 2mx 32mb retail 295,- Norrod
-Platinum Cd's overal 11,50
-Philphs Silver 80min 19,- overal
-" "650mb 15,- overal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn das goedkoop...! Wat voor merk geforce is het? en dat infinion hadde ze dat ook in 256? en 512? wat koste dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja en ik dan,

bestel bij computerland een gf2mx van hercules, krijg een gforce 2 pro 64 :7
met tv out. dus voor 319 een kaart van 975 gulden gekregen >:) >:)

hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gash
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05-2022
Zijn jullie daar nu zo trots op? Dat je profiteert van iemand anders z'n fout? Ik vind dit vrijwel gelijk staan aan diefstal..... :(
Maar goed: veel plezier met jullie goedkope hardware.!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is daar ook zo verschrikkelijk onrustig en druk. Die verkopers weten er ook geen donder van. Als je wat doorvraagd dan weten ze het niet. Pfffff.....groot gelijk dat je dan zegt van: Neem ik toch lekker mee als jij niet goed oplet!:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:45
Ik ga morgen naar de HCC, ook maar es wat geheugen meepikken :).

Ey Alchemy, wat heb jij een mooi icon man! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mja ik vind dat eik ook een beetje fout dat je niks hebt gezegd :(
tzal wel aan mij liggen maar het lijkt mij vanzelfsprekend dat je die gozer er even op wijst...als hij je te hoge prijs rekent zeg je er toch ook wat van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uibeltje
  • Laatst online: 23:43

uibeltje

Idiotheque

Op zaterdag 25 november 2000 15:12 schreef Gash het volgende:
Zijn jullie daar nu zo trots op? Dat je profiteert van iemand anders z'n fout? Ik vind dit vrijwel gelijk staan aan diefstal..... :(
Tuurlijk zijn we daar trots op, moeten ze maar opletten. En ik heb geen medelijden met de bedrijven die op de HCC staan want die draaien een superomzet dit weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 20:38
Alleen vervelend voor de verkoper van dat goedkope spul. Ik denk dat ie aan het einde van de maand weinig salaris krijgt :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gash
Wat zegt omzet nou als je genaaid wordt door klanten? Weg winst! En dan gaat iedereen zeuren als er weer een bedrijf failliet gaat.....
Een paar gulden te weinig betalen vind ik nog OK, maar gewoon honderden guldens te weinig afrekenen en dan zeggen 'had 'ie maar moeten opletten' is gewoon a-sociaal en pure diefstal! Echt niet iets om trots op te zijn. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gash
Op zaterdag 25 november 2000 15:26 schreef uibeltje het volgende:

[..]
Tuurlijk zijn we daar trots op, moeten ze maar opletten. En ik heb geen medelijden met de bedrijven die op de HCC staan want die draaien een superomzet dit weekend.
Taal van een kleuter, zeer onvolwassen en dom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

ut is dan ook bijna sinterklaas. Misschien was die verkoper gewoon in een goede bui. of had hjij net ruzie met de baas gehad.:)

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja,

we kwamen er ook pas later achter toen we die pc ff in elkaar gingen zetten,
pff, wat zeuren jullie zeg :r :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 02-09 22:56
Ik vind dat ook een goeie actie !! Ik zou er zelf ook niks van zeggen. Ennuh, ik heb het wel eens andersom meegemaakt, dat ze me voor 50 piek genaaid hadden, maar dat ben ik toch mooi even terug gaan eisen !!
Om het nou te zien als stelen, dat gaat een beetje ver.

Maar ik zag in een andere topic zo'n verhaal waarin iemand vertelde dat hij een persoon een Plexwriter 12x had zien kopen en bij het pinnen dus vrolijk op het nee knopje duwde. Dat vind ik dus NIET kunnen, dat vind ik gewoon ASOCIAAL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k-oz
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-12-2021

k-oz

do not feed the trolls

Gash; get a life :'(

...Microsoft KB article Q172653: "Sometimes Barney Starts Playing Peeka boo on His Own""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
  • Laatst online: 12-09 01:23
Ik kon zo weglopen met een DVD speler (16x40x van Acer). Dit heb ik ook gedaan, maar ben terug gegaan om te betalen. Al was dat alleen maar om hem er op te wijzen dat ie moet opletten.

Een honderd of 2 minder geteld bij een rekening van 1000 vind ik nog wel gaan, maar om op 1 product 600 gulden te weinig te betalen vind ik bijna diefstal:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 25 november 2000 16:38 schreef pimz het volgende:
ja,

we kwamen er ook pas later achter toen we die pc ff in elkaar gingen zetten,
pff, wat zeuren jullie zeg :r :r
Dit geloof je zeker zelf toch ook niet?! Als die verkoper F1100,- had afgerekend dan had je het zeker ook niet gemerkt...:o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey Gash ben je jaloers ofso dat hij ut goedkoper heeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:51
Ik moet eerlijkwaar zeggen dat ik niet zou weten wat ik zou doen als mij dat zou overkomen. Aangezien ik een (kans)arme semi-student ben zou ik ook er niets van zeggen (ervanuit gaande dat ik zou weten dat het de verkeerde was). Het is gewoon veel te druk op zo'n beurs.

Geef mij maar een Warsteiner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dextertje
  • Laatst online: 12-09 19:17
Volgens mij had funksngrooves ook nog wat te goed van Computerland (kan me vaag een post van hem herinneren over dat hij iets bij Computerland had gekocht en betaald en later weer werd teruggeroepen omdat er een foutje was gemaakt. Moest hij bijbetalen. Onterecht, want de koop was al gesloten.
Dus groot gelijk heb je, funksngrooves! :)

update: (heb ff gezocht, hier is de link naar het Computerland verhaal, ze zijn kennelijk slecht op de hoogte van hun eigen prijzen: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/49995 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metalant
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 27-12-2024
Toch is het wel balen als het zo druk is.

Ik heb een barebone systeem gekocht bij Prima-Technik voor iemand anders die niet naar de beurs kon. Kom ik thuis, zet je hem aan om Windows te installeren, ZIT ER HELEMAAL GEEN SCHIJF IN. :(

Dus ik bellen, dan blijkt dat je terug moet naar de beurs om dit te herstellen, of wachten tot dinsdag. Dat wordt dus wachten, want ik ga niet nog eens vanuit Zeeland naar Utrecht om weer 3 uur in de file te staan alleen voor een schijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-09 09:15
Ik heb dus ook een keer op de HCC gestaan te verkopen en heb ook een keer meegemaakt dat iemand bij 't pinnen op [stop] had gedrukt (staat op 't pin-bonnetje) en door een tekort van pin-automaten moest ik de pin-automaat delen met 3 andere verkopers.
Ik kreeg de pin-bon in m'n handen gedrukt en door de drukte had ik niet de piepjes gehoord.
Eigenlijk wel m'n eigen fout, maar toch balen, want dat had ik dus wel ff van de baas te horen gekregen. ('t ging om f750,--)
Maar door dat soort ervaringen wordt je een stuk harder en als d'r iemand bij m'n balie komt voor garantie met zo'n bon....... nou ja laat ik 't zo zeggen .. Hij kan 't vergeten.
Dus iedereen die 'n artikel voor net ff iets te weinig heeft afgerekend (niet betaald/verkeerd artikel/etc.) wens ik veel suc6 d'r mee, maar hoop maar niet dat je enige vorm van garantie hoeft te verwachten, bij geen enkele winkel.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 25 november 2000 15:12 schreef Gash het volgende:
Heb je misschien wel gelijk in. Maar... ik heb (en het is echt waar) tegen die gast gezegd:
Ik 375 :? hoe kan dat in hemelsnaam, het is toch wel een Thunderbird900 en geen duron 800 ofzo.
Hij: Ik zal eens even kijken... ja is een Thunderbird 900.
Ik: Dan klopt er iets niet aan de prijs.
Hij: Effe kijken.. nee je hebt gelijk, de koeler is 10,- goedkoper (was juist 25,- duurder maar stond niet op de prijslijst),
Hij: das 365,- aub
Ik: Nou okay dan...

Kijk hij heeft genoeg waarschuwingen van mij gehad want ik snapte er geen bal van. En de vorige keer in de winkel in Eindhoven ook al zoiets met een DVD speler gehad en toen heb ik ze netjes na betaling extra geld gegeven, alhoewel ik hen dit nog niet eens verplicht ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 25 november 2000 18:17 schreef dextertje het volgende:
Volgens mij had funksngrooves ook nog wat te goed van Computerland (kan me vaag een post van hem herinneren over dat hij iets bij Computerland had gekocht en betaald en later weer werd teruggeroepen omdat er een foutje was gemaakt. Moest hij bijbetalen. Onterecht, want de koop was al gesloten.
Dus groot gelijk heb je, funksngrooves! :)

update: (heb ff gezocht, hier is de link naar het Computerland verhaal, ze zijn kennelijk slecht op de hoogte van hun eigen prijzen: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/49995 )
Men begint men een beetje te kennen ;)
Thx dex voor het opzoeken en de support :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tachyon
  • Laatst online: 10-08 23:05

Tachyon

pop the glock

Gash; get a life
Look who's talking....:(

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 25 november 2000 15:26 schreef uibeltje het volgende:

[..]
Ja,, een superomzet wel,, maar een winst van nixx,,,, heb je enig idee wat het kost om 3 dagen HCC te doen,, van de vette omzet/winst blijft verrot weinig over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GraveR
  • Laatst online: 22-08 19:26
Als de HCC geen flikker opleverde, dan zouden er ook niet zoveel (concurrerende) stands staand, mijns inziens.

Dus er wordt genoeg verdient, lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:02

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Ik heb een barebone systeem gekocht bij Prima-Technik voor iemand anders die niet naar de beurs kon. Kom ik thuis, zet je hem aan om Windows te installeren, ZIT ER HELEMAAL GEEN SCHIJF IN. :(
Euhh in een BareBone zit meestal geen schijf... En ook geen Proc.. Maar ik kan het fout hebben.. :)

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het cool dat sommige mensen geluk hebben op de HCC >:). Want er zijn er heelveel die er genaait worden.....

Ik had ook 10 headsets gekocht (5,-p/st) 2 doen het niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stropdas
  • Laatst online: 24-08 15:49

Stropdas

Insert subtitle here

Een vriend van mij had 128MB PC-100 gehaald. Was f 169. Moest ie 183 afrekenen! Wat een hufters. Als zij zo'n mentaliteit hebben, kan ik het begrijpen als klanten die ook krijgen. Ik zei er gelijk wat van tegen die vriend, en gelijk de 14 gld teruggehad. Als je daar een uur later achter komt zeggen ze waarschijnlijk dat hij toen nog wel 183 was. Het is algemeen bekend dat ze je daar proberen te naaien.

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zegt omzet nou als je genaaid wordt door klanten? Weg winst! Een paar gulden te weinig betalen vind ik nog OK, maar gewoon honderden guldens te weinig afrekenen en dan zeggen 'had 'ie maar moeten opletten' is gewoon a-sociaal en pure diefstal! Echt niet iets om trots op te zijn. :(
Daar voor ga juist daarheen omdat het goedkoper is en als die verkopers niet goed opletten is het toch mooi mee genomen.
Die prijzen zouden ze eens gewoon moeten laat zakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dextertje
  • Laatst online: 12-09 19:17
Op zondag 26 november 2000 02:45 schreef funksngrooves het volgende:
Ik 375 :? hoe kan dat in hemelsnaam, het is toch wel een Thunderbird900 en geen duron 800 ofzo.
Hij: Ik zal eens even kijken... ja is een Thunderbird 900.
Ik: Dan klopt er iets niet aan de prijs.
Hij: Effe kijken.. nee je hebt gelijk, de koeler is 10,- goedkoper (was juist 25,- duurder maar stond niet op de prijslijst),
Hij: das 365,- aub
Ik: Nou okay dan...
Als je zoveel hints hebt gegeven...
Of heb je soms een speciaal apparaatje dat Computerland medewerkers spontaan een lagere prijs doet bieden. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 26 november 2000 18:39 schreef GraveR het volgende:
Als de HCC geen flikker opleverde, dan zouden er ook niet zoveel (concurrerende) stands staand, mijns inziens.

Dus er wordt genoeg verdient, lijkt mij.
wel eens van NAAMSBEKENDHEID gehoord???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreeTz
  • Laatst online: 24-12-2024

GreeTz

took the red pill

nee dwergje, verklaar u nader :P

Alleen:           DE GROETJES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Laatst online: 05-09 13:09
Idd wel lullig, maar ik kwam er thuis achter dat ik een Duron 750 had gekregen ipv een Duron 600, maar dat is dan wel jammer voor hun. Als ik hun nu bel dan zeggen ze waarschijnlijk ook van stuur maar terug dan krijgt u van ons een d600. Je denk dan toch niet dat dat zin heeft. Dat kost bij elkaar nog meer voor zo'n bedrijf dan om te zeggen ok meneer jammer u heeft geluk. Op dat moment ben ik thuis en ga ik niet meer met die koelers kloten en ik wil dan mijn computer in mekaar zetten en niet minimaal een week w88. Dan hadden ze maar goed op moeten letten toen hij de proc pakte. Ik vind wel als dat bij de kassa gebeurt en er wordt te weinig afgerekend dan moet je het zeggen.

Andersom, als je een verkeerd produkt en je komt thuis en ipv een d750 is het een d600
Als je de winkel belt zeggen ze 9 van de 10 keer ook van het is goed meneer, probeer maar een andere winkel te lichten. Tenzij ze hun zaakjes goed voor elkaar hebben en die nummers bijhouden, maar vaak krijg je dan een vaag verhaal dat het zo niet werkt.

Ik denk dat het wel 2 kanten opwerkt. Klant tilt de leverancier en andersom. Bovendien zijn dit posten die verwaarloosbaar zijn met de totale omzet van die dag.

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is naaien of genaaid worden. Ik moest een toetsenbord hebben. Zag een mooie liggen. Tientje. Goede aanslag enzo. Neem mee dacht ik.
Kom ik thuis kijk ernaar. Kut een Duitse indeling. Wie let daar nou op op die beurs. Je gaat ervan uit dat het een normale indeling is. Die gasten hebben ook behoorlijk van die dingen verkocht. En dat zijn allemaal mensen als ik. Die zijn genaaid.
Het is niet zo erg, het is maar een tientje maar het gaat dus om het belazeren. Zie ook de topic over de mxstream stand en hun verhaal over adsl voor isdn. <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/77721">http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/77721</a>
Dus als zo'n verkooplul niet oplet dan is dat zijn fout en ga jij mooi met 300 piek extra naar huis. Daar kun je een hoop leuke dingen van doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik had in het begin dus gewoon iets van, dat het een vergissing was en dat ik een duron ofzo kreeg. Daarom heb ik echt vaak gevraagd is het wel goed is het wel een tbird 900 is het dan wel de goede prijs etc..

Ik zal het nog sterker vertellen. Ik ben na en half uurtje terug gegaan om te vragen of ze er niet meer bescherming omheen konden doen omdat ik bang was dat ie zou beschadigen. Ik moest dan de bon laten zien met gigantisch groot de prijzen er op. Maar dit merkte ze ook niet op. Trouwens die vriend van mij die meegegaan was heeft dezelfde voor dezelfde prijs en iemand achter mij betaalde ook zoveel. Dus toen had ik echt zo iets van jaaahh het is goed, ze hadden het duidelijk kunnen merken.

En trouwens ze hebben me genaaid met een kast waarvan de sloten te klein zijn. Ik heb gewoon de plastic zijkanten van een aantal ide apparaten moeten halen en de harddeschijf heb ik er echt hard in moeten duwen. Zelf toen ik met een schroevendraaien de kast ide houders iets uit elkaar had gehaald. En daar komt ook nog eens bij dat mijn brander en dvd alleen in de bovenste gaten passen en anders tegen het mobo komen. En er zit tussen alles 1mm ruimte, dus koeling daarvoor is wel nodig maar niet mogelijk. :(

Dus ik denk dat we weer gelijk staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metalant
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 27-12-2024
Op zondag 26 november 2000 19:05 schreef Jeroen_Tielen het volgende:

[..]
Euhh in een BareBone zit meestal geen schijf... En ook geen Proc.. Maar ik kan het fout hebben.. :)
De barebone bij Prima-Technik bevatte volgens de verkoper een mobo (duhh), CD-Romspeler, audiokaart, diskdrive en harddisk. De rest (proc, geheugen, videokaart, modem) heb ik er los bijgekregen.

Maar de zaak is nu prima opgelost, zie shopsurvey.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
  • Laatst online: 17-04 14:07
Op zaterdag 25 november 2000 15:32 schreef Gash het volgende:
Wat zegt omzet nou als je genaaid wordt door klanten? Weg winst! En dan gaat iedereen zeuren als er weer een bedrijf failliet gaat.....
Een paar gulden te weinig betalen vind ik nog OK, maar gewoon honderden guldens te weinig afrekenen en dan zeggen 'had 'ie maar moeten opletten' is gewoon a-sociaal en pure diefstal! Echt niet iets om trots op te zijn. :(
je moest es weten hoeveel winst die lui maken man! dacht je dat hun stand op de hcc de enige plek is waar ze hun producten verkopen ofzo? ow, en die verkopers krijgen hun loon wel hoor! daar maak ik me geen zorgen over...

nooit logistiek gehad op school? bedrijven houden bij de inkoop van hun produkten al rekening met beschadigde produkten, diefstal, en dit soort flauwe kul!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-08 17:40

ReseTTim

Chocolate addicted

Op zaterdag 25 november 2000 15:13 schreef Moondust het volgende:
Het is daar ook zo verschrikkelijk onrustig en druk. Die verkopers weten er ook geen donder van. Als je wat doorvraagd dan weten ze het niet. Pfffff.....groot gelijk dat je dan zegt van: Neem ik toch lekker mee als jij niet goed oplet!:9
moet je ook als je naar computerland gaat bij de verkoper gaan die je kent. tis bij mij zo. kon ik eraan, zegt verkoper 'zo meneer rutten wat kan ik voor je doen' 'dus ik blabla. afijn je kent het wel hij gaf me weer goede info en zo ga ik toch binnenkort bij hun (hem) een andere writer kopen.

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Laatst online: 00:03
Er zijn hier blijkbaar nogal wat mensen die zo'n mazzeltje als _diefstal_ proberen te classificeren. Per definitie is dat echter niet het geval aangezien de verkoper de prijs heeft bepaald en de klant daarmee akkoord gaat -> koop gesloten!
Over het op stop drukken bij het pinnen, simpel -> misbruik, misleiding en dus fout.

Vergeet niet dat het een chaos is, als bezoeker ben je ook brak als je eindelijk aan de beurt bent. Het bedrijf heeft maar op te letten dat er capabele en frisse mensen genoeg werken die de boel aankunnen.

Zelf had ik een mongooltje bij wie ik 100 CD's en 11 dubbele lege cd doosjes wilde afrekenen. Ik heb 15 minuten gewacht om de 150,= + 10,= te betalen. Ik denk: ik geef 2x 100,= + 10,= zodat ie ff snel een 50,= terug kan geven. Staat ie daar met z'n kwijlende bek half open me aan te garen. Heb er over gedacht om te zeggen: en nu 150,= terug graag, maar nee... heb me ingehouden en om 50,= gevraagd, wat 't mongooltje vervolgens pakte. Dan vraag je je toch af wat verkopers voor bedrijf proberen te runnen met dergelijke mensen |:(

Overigens wordt de consument ook misleid door:
a) gerepareerde producten
b) koppelverkoop
c) het lokken van mensen naar de stand met ultra lage prijzen voor producten die er al lang niet meer zijn of er maar in een hele kleine hoeveelheid waren (MyCOM plextor 10x IDE voor 399,= retail)

De rulez of engagement zijn nou eenmaal bijzonder op zo'n dag. En binnen de grenzen van de wet mag 't van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-08 17:40

ReseTTim

Chocolate addicted

ik was trouwens nog ff vergeten dat ik ook een mzzltje had.

ik heb een Papst cooler 12cm no. 4890N 220 Volt voor 20,- gekocht( stond al op het doosje dus hij kon niet meer vragen terwijl hij dat wel van plan was. lollie)en ook nog een showroom model die daar gewoon de heledag lag voor 15,- bij X-Ray. Nu ik aansluiten thuis en hij is gewoon eXtreem low noise.:9:) bij Farnell was deze cooler te koop voor 80,- per stuk.
Kijk das ook mzzl hebben, waren btw de laatste 2.

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Pagina: 1