LS,
Ik deel mijn internet met 2 anderen. Een vriend van me heeft een sof2 server waar wij op inloggen met zijn 3'en. Als 2 man zijn ingelogged op zijn server zijn er geen problemen, echter de derde kan niet inloggen. De 3e client ziet de server, kan connecten maar blijft wachten op een challenge.
OS Server: Win2k met alle SP
OS Clients: XP met alle SP
Router client kant: SMC
Router server kant: Linksys
Geprobeerd:
Alle 3 de clients als laatste laten in loggen --> probleem blijft
Een win2k server als router aan de server kant --> probleem blijft
Situatie omgedraaid, wij hosten een sof2 server en onze vriend logged met 3 clients in --> Geen probleem
Met 3 clients op een random server op internet van onze kant --> Geen probleem
Nieuwe installatie SoF2 server --> Probleem blijft
Clients op verschillende poorten laten connecten op de server --> Probleem blijft
We begrijpen totaal niet wat er aan de hand zou kunnen zijn. Als er maar slechts één client kan connecten zou er iets mis kunnen gaan met de adressering, maar er kunnen 2 connecten, routing gaat dan goed, maar de derde wil niet.
Ik heb ook al op ravensoft forum gepost maar daar weet niemand een antwoord.
Heeft iemand een idee? Wij niet meer inmiddels
Groeten,
Ik deel mijn internet met 2 anderen. Een vriend van me heeft een sof2 server waar wij op inloggen met zijn 3'en. Als 2 man zijn ingelogged op zijn server zijn er geen problemen, echter de derde kan niet inloggen. De 3e client ziet de server, kan connecten maar blijft wachten op een challenge.
OS Server: Win2k met alle SP
OS Clients: XP met alle SP
Router client kant: SMC
Router server kant: Linksys
Geprobeerd:
Alle 3 de clients als laatste laten in loggen --> probleem blijft
Een win2k server als router aan de server kant --> probleem blijft
Situatie omgedraaid, wij hosten een sof2 server en onze vriend logged met 3 clients in --> Geen probleem
Met 3 clients op een random server op internet van onze kant --> Geen probleem
Nieuwe installatie SoF2 server --> Probleem blijft
Clients op verschillende poorten laten connecten op de server --> Probleem blijft
We begrijpen totaal niet wat er aan de hand zou kunnen zijn. Als er maar slechts één client kan connecten zou er iets mis kunnen gaan met de adressering, maar er kunnen 2 connecten, routing gaat dan goed, maar de derde wil niet.
Ik heb ook al op ravensoft forum gepost maar daar weet niemand een antwoord.
Heeft iemand een idee? Wij niet meer inmiddels
Groeten,