Toon posts:

Show Active Users in db

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
*Ik weet niet of ik bij software algemeen wel goed zit.

Ik heb een access database gemaakt, maar omdat ik deze nog wel eens wil wijzigen moet iedereen uitgelogd zijn. Nu hebben wij hier best wel wat gebruikers.

Is er een mogelijkheid om de actieve gebruikers weer te geven?

Verwijderd

Dat geeft Access toch standaard weer in het .ldb bestand?

• avon
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
(jarig!)
Je zou kunnen zien welke users van het bestand gebruik maken op een bepaalt moment.

Welk os ?

Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!

• Againzender
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 00:18
Ik heb hier een tooltje dat ldbviewer heet, misschien dat je dat met Google kan vinden, het is gratis.

Je kan ook de .ldb openen met een texteditor, waarschijnlijk zie je dan de machinenamen van de gebruikers.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal het even proberen.

Maar dat ldb bestand geeft niet altijd alle actieve users weer. Ik heb het een keer op die manier geprobeerd, maar sommige users die in dat ldb bestand stonden zaten op dat moment niet in de database.

BTW. ik heb hier w2k

• Againzender
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 00:18
Verwijderd schreef op 27 May 2003 @ 11:05:
Maar dat ldb bestand geeft niet altijd alle actieve users weer. Ik heb het een keer op die manier geprobeerd, maar sommige users die in dat ldb bestand stonden zaten op dat moment niet in de database.

BTW. ik heb hier w2k
Dat zie je met de LDB-viewer wel, ook met w2k.

Ik zie trouwens dat de applicatie ldbview.exe heet, dat zal waarschijnlijk iets makkelijker zoeken.

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 27 mei 2003 @ 11:05:
Ik zal het even proberen.

BTW. ik heb hier w2k
Dan zal er een time-out optreden en verdwijnt die betreffende client even later uit die file ;)

Verwijderd

Topicstarter
Het werkt!
thnx
Pagina: 1