Toon posts:

Beamer ASK Impression 960

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Heb hier op het werk een oude heavy beamer van ASK Impression 960 waarvan de lamp bijna op is.

Dit moet dus vervangen worden, anders heb je een grote kans op een explosie van de lamp zoals in de handleiding vermeld staat.
De lamp is van het type HMP 575 DE.

Heb gezocht met google en kwam op 1 link aan waar ik een "leverancier" kon opvragen: Klik

Er is een wel stevige nadeel aan: Klik hier 8)7
Zoek naar de HMP 575 DE.

Das wel een behoorlijk prijs....

Weet iemand een goedkopere zaak of denken jullie dat ik die beamer maar moet weggooien? Tenzij iemand die beamer toch koopt en zelf de lamp gaat vervangen voor die prijs?

• Metten
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 10:45

Metten

ik hou het graag simpel

240 euri is voor een beamerlamp niet zo gek veel hoor :/

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-08 08:57

wdekreij

Dubbelzinnig

of je um weg moet gooien kunnen wij niet voor je beslissen.. Dat hangt er voledig vanaf of je hem nog gebruikt, en of je er het geld voor over hebt..

Ikzelf zou um niet verkopen.

Verwijderd

Topicstarter
Maar is het dan nog waard om geld te spenderen in die beamer?
Tjah, of ik ervoor over heb........... als het nou 100 euro kostte, dan wel. maar 240 euro? Das wel 582 GULDEN. Toch een behoorlijke prijs.....

• avon
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Tja, dan moet je afwegen of de specs. nog wel opwegen tegen de prijs van een nieuwe
lamp en anders misschien een mooi 2'dehansje zoeken

Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Niet eens zo'n slecht apparaat, alleen wat lage lichtopbrengst (350 Ansi) maar wel 1024x768 native.

http://www.projectorcentr...r_details.cfm?part_id=471

• avon
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Met die specs denk ik dat het zeker nog wel de moeite waard is om je beamertje
te voorzien van een nieuwe lamp (tenminste als die een redelijk aantal branduren heeft)

Misschien een id om de beamer te gaan verhuren :)

Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!

Verwijderd

Topicstarter
Hee, das ook een goede tip, Avon! Daar kwam ik niet eens op! Thnx.

De lamp heeft 1000 branduren als ik de site mag geloven.

Hmmz. als ik die lamp vervang en hem ga verhuren, dan heb ik grote kans dat ik die kosten er weer uitgehaald heb......

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Verhuren? Hmm je moet het ook niet overdrijven :) Voor thuisgebruik kan deze nog heel goed voldoen, maar ik weet niet wie zo'n ding wil huren... Trouwens 1000 uur is idd niet zo heel veel vergeleken met de huidige standaard (min. 2000 uur tot 6000 uur). Zal je ongeveer een jaar mee kunnen doen bij ongeveer 20 verbruiksuren in de week. Maar meestal haal je die 20 uur per week niet (of je moet een prive bios beginnen).

Dus wil je zo'n projector regelmatig/vaak gebruiken: ga op zoek naar een ander (inruilen?)
Voor af en toe: koop een nieuwe lamp
Pagina: 1