[OUTLOOK] Sorteervolgorde contactpersonen

Pagina: 1
Acties:

• frankvanhoesel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-03-2024
Outlook 2000.

In outlook kun je het adresboek sorteren op Achternaam, Voornaam of andersom. Of welke volgorde dan ook. Dat werkt allemaal goed. Adresboek werkt perfect.

Alleen als ik in een nieuwe email aanmaak. En ik klik dan op AAN: en wil dan de contactpersoon zoeken dan gaat dat niet. Bijv : Erik Dekker. Die staat in mijn adresboek als Dekker, Erik. Want ik sorteer op achternaam. Maar als ik een nieuwe email maak en dan een adres ga zoeken dan geeft hij de contactpersonen weer met eerst voornaam en dan achternaam dus ERIK DEKKER.

Iemand een oplossing ?

Alvast bedankt !

Verwijderd

Klik eens een paar keer op "naam" (sorteren) boven aan de kolom, en je zult zien dat hij verspringt van voornaam, achternaam -> achternaam, voornaam en oplopend/aflopend

• frankvanhoesel
Dat kan ik niet doen, hij geeft geen kolomnamen aan. Dus alleen de namen worden getoond. Ik weet dat het in Outlook 2002 ( XP) wel kan. Maar helaas moet hier outlook op blijven staan ( citrix situatie ) kan dus niet makkelijk ff updaten.

Iemand anders ?

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-09 15:27
rechter muisknop in je contact list en dan sort (sorteren) je kunt dan kiezen ascending of descending "first name"

[ Voor 53% gewijzigd door KaMiKaZe op 30-05-2003 13:19 ]

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• MrDirect
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:08
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~rvat/outlook_1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~rvat/outlook_2.jpg

Dit is bij Outlook XP, of het bij Outlook 2000 hetzelfde is weet ik niet.

/edit: en even opnieuw Outlook opstarten. Dan werkt het.

[ Voor 15% gewijzigd door MrDirect op 30-05-2003 13:45 ]

• frankvanhoesel
Ik ga gelijk maandag eens kijken, ik kan er nu niet bij. En zal dan gelijk screenies posten hier. Iig alvast bedankt.
Pagina: 1