[Dell 5100] Geen driver voor Mobility Radeon 7500 Win2K?!?!

Pagina: 1
Acties:

• Rashann
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 12:14

Rashann

Zoek de hond...

Topicstarter
Hoi,

Ik ben vanwege dit topic de laptop van mijn vader over aan het zetten naar Windows 2000 Professional, maar ik kan geen drivers vinden voor de ATi Radeon Mobility 7500 die er in zit.

Ik heb reeds gezocht op Dell, daar staat alleen een XP versie die niet werkt (scherm wordt zwart bij laden Windows), bij DriverGuide, waar er wel een staat, maar die wil niet installeren, en natuurlijk ook bij ATi en hier op GoT, maar daar vind ik ook niks. Ook heb ik reeds de standaard Catalyst drivers geprobeerd, helaas ook zonder resultaat.

Is er iemand hier die toevallig een driver heeft die WEL werkt op deze laptop, want werken op 640x480 met 16 kleuren is niet fijn :P

If nothing is written below, I was the last to reply...

• VHware
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:08
Ik heb hetzelfde probleem bij mijn Dell Inspiron 8100 :( doet ook alleen WinXP het wat betreft drivers ... (en Linux/X11). Maar geen Win2k :?

[ Voor 4% gewijzigd door VHware op 27-05-2003 09:39 ]

• Scighera
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-08 11:41

Scighera

swim-bike-run

http://3d-fusion.de/forum/viewtopic.php?t=6418

Drivers voor: mobility Radeon256, 7500, 9000 en 9600
Versies: Catalyst 3.1, 3.2 en de aktuele 3.4
(ik ben mod op dit forum btw)

Mocht je nog vragen hebben: scighera_ @ Hotmail . com (zonder de spaties)

www.triathlete.nl

• Rashann
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 12:14

Rashann

Zoek de hond...

Topicstarter
Scighera schreef op 27 May 2003 @ 13:16:
http://3d-fusion.de/forum/viewtopic.php?t=6418

Drivers voor: mobility Radeon256, 7500, 9000 en 9600
Versies: Catalyst 3.1, 3.2 en de aktuele 3.4
(ik ben mod op dit forum btw)

Mocht je nog vragen hebben: scighera_ @ Hotmail . com (zonder de spaties)
Het leek goed te gaan, het veranderen van de inf files liet inderdaad een Mobility 7500 gevonden worden, maar zodra ik opnieuw opstart wordt het beeld weer zwart zodra ik de desktop zou moeten zien... :(

[Edit]
Net ff een CRT monitor erop aangesloten, en hij loopt echt hard vast als de grafische versie van het 'laadbalkje' vol is, dan springt de laptop op zwart en de cRt blijft het opstartscherm weergeven. De PC loopt zelf zo vast dat zelfs Numlock en Ctrl-Alt-Del niet meer reageren.

[ Voor 21% gewijzigd door Rashann op 27-05-2003 14:05 ]

If nothing is written below, I was the last to reply...

• Scighera
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-08 11:41

Scighera

swim-bike-run

begin steeds minder vetrouwen in del te krijgen (ik laat de INsperion 8200 maar voor wat ie is ) mijn vader heeft ook een Dell en last van uitvallende toetsen..

www.triathlete.nl

Verwijderd

Ik heb het zelfde probleem met mijn inspiron 5100. Gelukkig heb ik hem nog geen 7 dagen en gaat hij lekker terug naar de sukkels van Dell. Kijk eens in hun forum, dan zie je dat er gewoon HONDERDEN mensen al hun laptop hebben terug gestuurd in de VS!

Toppie gedaan Dell!

Vanaf nu kan Dell in het rijtje bij Compaq, HP en Packard hell
Pagina: 1