Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[CM] ruitje met welke kast?

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
uhm, wegens een vage reden (?) is mn thread ineens weggehaald.. dus maak ik maar weer een nieuwe omdat ik nix gehoord heb waarom oid..

ik wil dus een nieuwe kast kopen met een kant en klaar ruitje erin.. lekker sletterig.. weten jullie welke kast ik het beste kan kopen als je kijkt naar:

- prijs
- kwaliteit
- stevigheid
- uiterlijk

ik heb nu een a-open HQ-08 maar aopen maakt hier geen ruitjes voor en ik wil én kan het zelf niet maken... wat kan ik het beste kopen. ik wil hier ook een 400W voeding bij hebben.. welke kast met welke voeding kan ik dan het beste kopen..? ik wil deze computer gebruiken voor lan-parties dus moet ie wel stevig zijn en makkelijk vervoerbaar.. midi-tower gewenst maar een big-tower is ook welkom

laat het aub ff horen..

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:52

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Aangezien je niet zelf wilt modden en gewoon iets kant-en-klaar wilt kopen moven we dit topic naar Overige Hardware.

[CME] -> [OH]
Kast met ruitje..?

Als je op je eigen nick klikt zie je precies alle threads die je gemaakt hebt. Ook je verplaatste thread :)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-11 19:02
dat hij hier niet meer te vinden is komt omdat hij in overige hardware staat (had je kunnen vinden als je zoekt op je naam).

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Ingewikkeld hé, zo'n forum B)

Dit topic is gesloten.