In het onderdeel Systeem van het configuratiescherm staat geen Systeemherstel tabblad. Ik gebruik XP Pro (geen SP1).
Wie weet hoe ik dat tabblad kan activeren?
Wie weet hoe ik dat tabblad kan activeren?
24 uur per dag, 24 biertjes in een krat. Toeval?
Verwijderd
eh ja natuurlijk, je moet admin zijn voor ingrijpende dingen als systemrestoreVerwijderd schreef op 27 May 2003 @ 09:39:
G33rt en dat mis ik dus! Kan het misschien zijn hoe je aangemeld bent, als admnistrator of als user.
Neej, daar heeft het niets mee te maken.Verwijderd schreef op 28 May 2003 @ 08:56:
De restore service is wel gestart en actief. Windows opnieuw geinstalleerd: ook geen resultaat.
Ik heb met partition magic mijn schijf gesplitst in 2 schijven van resp. 40 en 80 GB. Zou het hierdoor kunnen komen? Dat bv. de grootte problemen geeft?
[ Voor 17% gewijzigd door Banshee op 28-05-2003 09:04 ]
Verwijderd
Verwijderd
Heb jij of iemand anders niet toevallig met gpedit.msc zitten spelen ?(groepsbeleid)Verwijderd schreef op 28 May 2003 @ 08:56:
De restore service is wel gestart en actief. Windows opnieuw geinstalleerd: ook geen resultaat.
Ik heb met partition magic mijn schijf gesplitst in 2 schijven van resp. 40 en 80 GB. Zou het hierdoor kunnen komen? Dat bv. de grootte problemen geeft?