Ik ben vandaag naar de hcc-dagen geweest en daar stond (hal 11 of 12 volgens mij) een kraampje die (volgens mij) oude bedrijfs-pc's als onderdelen verkochten, waaronder hd's van 1 - 1.2 GB (WD Caviar) voor 20 gulden, en 3 voor 50 gulden. Dus ik koop 3 willekeurige WD Caviar 11200 schijfjes, kom ik er thuis achter dat ze allemaal stuk zijn. Twee zijn helemaal verrot (format en mkfs.ext2 -c doen er heeeeel erg lang over om op 5% er mee te kappen) en eentje maakt een raar geluid (brommend) en doet verder ook niet bar veel. Ben ik het enige slachtoffer van dit kraampje of zijn er meer lotgenoten?
Die hd's zijn trouwens van Januari en Februari 1998, en voor zover ik weet geeft WD 3 jaar garantie op hun hd's. Weet iemand hoe dit werkt? kun je de kapotte hd zomaar opsturen of MOET dit via de leverancier gaan met kassabon enzo? Anders is de garantie natuurlijk nog een oplossing....
Die hd's zijn trouwens van Januari en Februari 1998, en voor zover ik weet geeft WD 3 jaar garantie op hun hd's. Weet iemand hoe dit werkt? kun je de kapotte hd zomaar opsturen of MOET dit via de leverancier gaan met kassabon enzo? Anders is de garantie natuurlijk nog een oplossing....