Misschien voorbarig...

Pagina: 1
Acties:

• kross
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Maar wat gaan we doen als RC5-64 gekraakt is?

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
RC5-72

Verwijderd

14-letterwoorden Lingo.

• Dijkhuis
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-05 13:53
RC5-64 is distributed.net laatste RC5 project. Hierna wordt het voorlopig OGR, waarmee ze nu aan het 'proefdraaien' zijn.

• weird0
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-04 00:09

weird0

The Luck is Dying

allemaal lekker SETI@NL joinen :p

ga ik nu flames krijgen ? heb ik nog nooit gehad namelijk >:)

€ Hij is weer heerlijk hoor coby
€ join us @ http://team.aggression.nl soon @ https://teamparkstad.nl

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Nee hoor, ik lach je vriendelijk doch dreigend toe ;)

Verwijderd

Dan ga ik voor geld rekenen.

• blimmel
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

blimmel

Matched: TeamBVD

Sueno,
:D ha!

(ik vergat te typen...)

Join TeamBVD!

• Coen Rijkaart
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-04-2024
Wat het ook is, ik doe mee zolang we boven AT in de dagscores komen :)

There are no such things as stupid posts, just stupid persons

• Gregoor
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-05 10:56
Ik denk dat we dan idd maar gewoon het beste op OGR over kunnen schakelen als het echt waar is dat RC5-64 voorlopig D.net's laatste RC5 project is.

• collin
  • Laatst online: 14-05 17:08

collin

Who da man !!

Ach mensen, met een beetje massel moeten we nog 3 jaar kraken! misschien wel langer :)

Mijn iRacing profiel

• achappey
  • Laatst online: 27-04-2021

achappey

...

wat hebben jullie tegen seti@home?? en waarom denk femme dat dpc stats uitgebreider zijn??

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust

• Chaos
  • Niet online
Bij RC5 weet je tenminste zeker dat de key waarnaar je zoekt ook gevonden zal worden door een van de deelnemers. De kans dat SETI ooit resultaat oplevert is zo goed als nul.

Als beide projecten ook werkelijk resultaat opleveren is RC5 inderdaad maar een duf projectje dat in het niets valt tegenover SETI.

• achappey

achappey

...

ik heb het idee dat het bij rc5 grotendeels om de competitie gaat en niet om het resultaat....

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust

• collin
  • Laatst online: 14-05 17:08

collin

Who da man !!

achappey gaat door voor de koelkast!! LOL :+

Mijn iRacing profiel

• IceStorm
  • Laatst online: 22:13

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Nou ja.. iig NIET seti... zoals Femme op de radio al zei... "Uh ja, SETI is gewoon klote ;)"

Ennuh OGR kan op zich wel hoewel ik liever rc5-72 ofzo heb ;)

SETI heeft gewoon een "trefkans" die zwaar veel kleiner is dan rc5.

• Chaos
  • Niet online
RC5-64 is distributed.net laatste RC5 project.
RSA heeft ook nog een RC5-72, RC5-80, RC5-88, RC5-96, RC5-104, RC5-112, RC5-120 en RC5-128 challenge uitgeschreven. Als Distributed ermee stopt moeten we zelf maar een client gaan schrijven :P .

• achappey

achappey

...

de reden dat ik toendertijd voor seti gekozen heb was de eenvoud, daar werken ze gewoon met 1 work unit van 340 kb groot... dat leek mij simpeler dan rc5... aangezien ik mijn poeter op mijn werk "handmatig" voer... draai overigens p3 600@672, p2 400@533, p pro 200 en een p2 300.. zou ik daarmee hoog eindigen in de stats?

• DarkHelmet
  • Laatst online: 23-04 20:09
Nee, niet echt

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

• weird0
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-04 00:09

weird0

The Luck is Dying

je kan een team joinen natuurlijk en wel hoog eindigen kan je natuurlijk kiezen voor een team dat elke dag in de top 3 staat en lekker buiten in de zon gaan zitten [img]"http://www.weirdsoft.domainvalet.com/coool.gif"[/img]

maar je kan natuurlijk ook een minder goed team versterken dat af en toe eens wat hoger staat en met meer man dan gegarandeerd vaker zal doen :)

[zelfreklamemodus] heb gehoord dat Dutch Cow Clan wel een goeie was [/zelfreklamemodus] >:)

€ Hij is weer heerlijk hoor coby
€ join us @ http://team.aggression.nl soon @ https://teamparkstad.nl

• 4of9
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-04 15:52
Moet wel zeggen dat ALS er bij seti iets ontdekt word dat dat toch iets revolutionairder is dan een sleuteltje.

Hoewel ik nu DPC-er van het eerste uur ben geworden moet ik bekennen dat seti toch ook wel leuk was maar dat me pc verlamd was alstie stond te draaien.

En een wedstrijdje is gewoon leuker dan naar grafiekjes kijken en 48 uur over 1 pakketje doen.. en dan zien dat er jappaners zijn die daar 45 minuten over doen :P

Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...

• Triple
  • Laatst online: 20-05-2025

Triple

SWOK!

Bij seti wordt ook gewerkt in een wedstrijdverband hoor. Je kunt ook teams maken en zo strijden tegen andere teams. Nederland doet het in de overall stats van seti helemaal niet slecht, we staan nr 6 op de wereld ranglijst, maar alleen al maandan met 200.000 wu japan en we komen ook niet dichterbij. Ga voor de gein maar eens kijken, de projecten verschillen niet zo veel van elkaar.
Iedereen doet toch uiteindelijk mee voor de copetitie?? Ik doe het iig niet omdat ik zo graag e.t. op de radio wil hebben (/me draait toch alleen cd's) kijk maar eens op http://setiathome.ssl.berkeley.edu/cgi-bin/cgi?cmd=team_lookup&name=LI%40HSIJ dat is onze groep. Een paar collega's van mij staan op de 115e plek van Nederland en gaan HARD!
Het doet mij veel plezier om te zien dat de DPC zo goed gaat en ik hoop voor jullie dat de sleutel snel gevonden is, kunnen jullie meehelpan japan te verslaan! Geintje iedereen draait toch wat ie zelf het leukst vind, zoalang er maar distributed wordt gedraaid, want idle = waste of power!
Allemaal heel veel succes nog en de mazzel!!

There is no beast without cruelty, Friedrich Nietzsche

• [eNeRGy]
  • Laatst online: 24-04-2025
Ik denk dat de meeste mensen wel weten wat SETI is, en daarom de stats en de client van DPC beter vind. De client vreet geheugen, pakketten zijn groot, daardoor zijn de stats veel beperkter. etc.

Maar als RC5 is afgelopen... tja, dat is moeilijk te zeggen

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-05 16:57
ik hoor hier comments als geen SETI want die 'pakkans' is echt wel te klein, maar als de volledige RC5-64 cpu time nu eens evenlang als de RC5-projectEN aan SETI project ging klussen, kan je na 5 jaar ofzo al met redelijk grote zekerheid zeggen dat 'dat' stukkie ruimte geen ET signalen bevat, dat vind ik persoonlijk ook al best kewl eigenlijk.

• Chaos
  • Niet online
Maar 'geen signaal' sluit niet uit dat er leven is, dus eigenlijk heb je dan nog steeds geen resultaten.
Pagina: 1