Hercules Smart TV "Stereo" maar toch niet stereo.

Pagina: 1
Acties:

• Babdef
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-06 09:57

Babdef

Zo, en nu jij weer...

Topicstarter
Heb nu al een tijdje een Hercules Smart TV Stereo, maar het is me tot op heden nog niet gelukt om er stereo geluid uit te krijgen :|

Heb er al verschillende drivers op gegooid, en ook al meerdere TV software (Cyberlink zuigt hard!!! :r ). Maar goed, al dit gepruts mocht niet baten. Misschien dat het ook iets te maken heeft met het proggie van Hercules wat er bij zit, "Hercules sound tools", hier staat ie namelijk altijd op mono. De support van Hercules kon mij ook niets anders vertellen dan dat het wel met de TV proggies te maken moest hebben, dat de zenders niet goed afgestemd zouden zijn, maar daar ligt het probleem ook niet. Is hier iemand die het voor elkaar heeft gekregen om stereo geluid uit dit ding te krijgen?
Tis nogal jammer want ik heb dat ding nou juist gekocht om concerten en clips op te nemen. ;(

Heeft er iemand misschien ook nog suggesties voor drivers, tis in principe gewoon een BT848 chip die er op zit.
En ik ben ook nog op zoek naar een goeie realtime mpeg2 encoder... anyone?

"A good traveller has no fixed plans, and is not intent on arriving." (Lao Tzu)

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 16:34
Graag wat meer info over de rest van je systeem/gebruikte drivers/besturingssysteem etc.

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• Babdef
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-06 09:57

Babdef

Zo, en nu jij weer...

Topicstarter
Ik gebruik nu de Conexant drivers die bij deze kaart zaten (met andere drivers krijg ik al helemaal geen geluid). Zo te zien zijn dat gewoon Conexant WDM drivers, versie 3.1.28.36.
Ik heb ook de "tweaked bt878 WDM drivers", getweakte Conexant WDM 3.1.28.36 drivers geprobeerd, zonder su6.

Verder draai ik Windows XP Prof op een P4 2.8, 512MB RAM, SB Audigy.

"A good traveller has no fixed plans, and is not intent on arriving." (Lao Tzu)