Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[CM] Fan spuiten 3

Pagina: 1
Acties:
  • 77 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik wil dus me fan met uv verf spuiten voor in me casemod. Nu heb ik antec fans in me kast zitten en ik trek dus het stickertje eraf maar geen circlip te zien?? De achterkant is dus massief plastic is er toch een manier om de fan los te krijgen?

Verwijderd

trekken.

[zo heb ik het gedaan, ookal leken ze echt vast te zitten]
[anders gewoonzo spuiten.]

edit: heb je natuurlijk ook niet veel aan.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2003 23:39 ]

Verwijderd

Topicstarter
Mjah heb al redelijk wat kracht uitgeoefend dewnk als ik harder trek dat ie kapot gaat..

Wat is de beste manier om zoiets als ie nog volledig inelkaar zit te spuiten?

• real[B]art
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-11 00:41

real[B]art

CTRL+ALT+D1337

Of koop een potje met UV-verf en smeer het erop met een kwastje.

"The general rule on about people on IRC seems to be "Attractive, single, mentally stable: choose two"

• arjants
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Met papier een koker rond de buitenkant van je fan maken en in de koker spuiten!
Werkte bij mij erg goed, het beste kun je nog even de staafjes die de fan in het midden houden even afplakken voor je begint.

[ Voor 6% gewijzigd door arjants op 26-05-2003 23:44 ]

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

Verwijderd

als je de fan er "uitrukt" kan hij wel instabiel worden. je ziet het haast niet maar dan draait hij niet meer perfect rond. als je um dan op 5 volt zet zie je hem schommelen.

het zit allemaal machnetisch aan elkaar dus "vaak" maak je niet veel kapot. :P

Verwijderd

wat doe je moeilijk.
pak een stuk a4 papier.
maak een koker.
schuifdit om de fanbladen.
spuit nu de verf in de koker.
zo spuit je alleen de fan bladen.

Verwijderd

Topicstarter
Mjah maar dat binnenwerk zeg maar gaat de verf daar dan neit helemaal inzitten? en afplakken is misschien ook niet tof omdat ik wel op voor en achterkant t liefst verf zou hebben?

edit:

Damn ik zie nu idd dat ie bjte los zit! ... :/ gaat dit veel herrie maken?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2003 23:53 ]

Verwijderd

Ik heb mijn fanblades ook gespoten. Ik heb ze er wel uitgehaald. Ik heb geprobeerd toen de fanblades er nog inzaten maar dat ging niet zo goed.
dit is het effect:
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/leecher/case-modding/92x92_draaien.JPG
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/leecher/case-modding/92x92_stil.JPG

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-11 09:15

AcouSE

Swedish Chef

PsychoDude_666: Kom op zeg, dit kun je toch wel zelf fixen? En probeer aub je posts wat beter te formuleren. Gewoon ABN maakt het voor iedereen duidelijker.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.