[XP]Kom niet meer uit suspend modus

Pagina: 1
Acties:

• compufreak88
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-05-2025
Wij hebben een safeway toetsenbord, en daar zitten allemaal functies onder knoppen, en ook onder die van de numlock toetsen. om die van de numlock toetsen in te schakelene, moet ik eerst een andere knop inschakelen, een knop die boven de "-"toets zit. nu heb ik perongeluk op de min toets (waaronder de suspend modus zit) gedruk terwijl die knop aan stond. toen ging mijn computer in suspend modus, alleen ik krijg hem er niet uit. het is een usb toetsenbord.
wie weet hoe ik hem er weer uit krijg?

alvast bedankt

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

In de BIOS even wat instellingen veranderen Wake Up ON USB of Wake Up ON Keypress aanzetten.

• compufreak88
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-05-2025
Ik zoek iets om hem nu te waken. Ik ben nl met iets bezig en dat wil ik niet kwijt raken.
ik zit nu trouwens op een andere computer

• Red

Red

Blue

Kan je keyboard misschien ook in de PS2-poort ?! Dan moet het altijd lukken. En anders misschien vanuit suspend halen door op de powerknop te drukken van je pc. Maar dat ligt er maar net aan hoe je die in XP hebt ingesteld. Weet je dat misschien nog ?!

Verwijderd

Probeer eens een USB apparaat erin en eruit te halen, daar reageerd hij op en wordt daar wakker van! Klinkt misschien stom... wakker worden! :?

• Red

Red

Blue

* Red wacht op TS voor de oplossing.

Lijkt me dat hij nu wel uit slaapstand is toch ?!
Pagina: 1