In de arcade hallen heb je af en toe hele leuke spellen. Zo kwam ik de Dance Dance Revolution machine tegen van Konami. Echt erg leuk om te doen, ook al is het zeker niet makkelijk en moet je af en toe erg atletisch zijn.
Voor de mensen die dat niets zegt: Klik hier voor een voorbeeld van Konami
Voor de pc heb je ook verschillende gratis programma's om te kunnen dansen, maar je hebt bijna geen dansmatten te koop in Nederland, aangezien het totaal niet bekend is hier. Dus dan maar zelf maken.
Door een oud toetsenbord te nemen, kan je direct op de printplaat in het keyboard solderen en dus toetsen aftappen
. Deze heb ik doormiddel van een utp kabel gekoppeld aan 'voetschakelaars' die dus reageren, wanneer je erop gaat staan. Hieronder heb ik 3 plaatjes van deze 'keyboard mod'.
Voor de mensen die het een keer willen proberen, hier het DDR programma: Step Mania , die ik ook gebruik voor deze dansmat.
Voor de mensen die dat niets zegt: Klik hier voor een voorbeeld van Konami
Voor de pc heb je ook verschillende gratis programma's om te kunnen dansen, maar je hebt bijna geen dansmatten te koop in Nederland, aangezien het totaal niet bekend is hier. Dus dan maar zelf maken.
Door een oud toetsenbord te nemen, kan je direct op de printplaat in het keyboard solderen en dus toetsen aftappen
Voor de mensen die het een keer willen proberen, hier het DDR programma: Step Mania , die ik ook gebruik voor deze dansmat.
http://www.nieuwemaker.nl