Toon posts:

De keus tussen de V200, S300 of 7250 ?

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben dus ook op zoek naar een nieuwe foon en vraag daarom een beetje hulp omdat ik er zelf niet echt uitkom.

Ik twijfel tussen de Samsung V200, S300 en de Nokia 7250. :?
Wat ik eigenlijk zoek is een mobieltje waar je echt wat aan hebt en die veel
opties bezit.
De V200 en de Nokia 7250 hebben allebei een camera optie die mij zeer aanspreekt, maar is die kwaliteit wel de moeite waard of krijg je ravelige foto's?
Buiten dat heeft de V200 ruim 65000 kleuren tegenover 4000 van de Nokia dus zou je zeggen dat die V200 echt het beste is, of heeft de Nokia weer iets wat de V200 niet heb en wat wel erg handig is ??
Of toch maar een S300 ?

graag jullie mening, wat is de beste keus ?

groetjes

Verwijderd

ik heb de s300. en eigelijk niet veel speciaals. camera (van de v200) vond ik eigelijk nuteloos maar de s300 ondersteunt wel grps. Wat ik nou wel heel erg leuk vind. IEdergeval ben ik blij met mijn aankoop. Al hoewel hij niet erg speciaal is ofzo. Eerlijk gezegt vind ik de nokia geen mogelijkheid. omdat ik alleen maar problemen hoor met die krenge en meestal kosten ze te veel voor te weinig.

• Fludizz
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
offtopic:
1 vraagje... Waarom wil je een telefoon met heel veel opties?
een telefoon is om te bellen en SMS'en... verder heeft ie in mijn ogen geen andere functie...

Trilfunctie is handig als geluid uitstaat en een beetje normale beltonen is toch veel beter dan die irritante k*tmelodietjes (nofi)

dus waarom?

Verwijderd

oeps :+

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2003 22:01 ]

Verwijderd

Stap eens een shop binnen. Verder dat camertje is leuk: voor een maand. Daarna doe je er weinig weer mee heb ik het idee. "Foto's" kun je MMSen naar een vriend(in), als die ze kan ontvangen, en verder kun je er weinig mee daar is de kwaliteit te slecht voor.

Verder heb ik geen ervaring met de bovenstaande toestellen, maar ik zou me niet blind staren op die camera.

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Ik heb je deze vraag nou al als replies in twee andere topics zien stellen, waarvan er overigens 1 dicht ging. Nadat je die replies plaatst besluiten om toch een eigen topic te openen vind ik wat wat vreemd. Wacht maar op replies op je vraag in dat andere topic.

[ Voor 3% gewijzigd door intoxicated op 26-05-2003 22:05 ]

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.