Toon posts:

DAP probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met download accelerator plus
Ik was een bestand aan het downloaden, erg groot, en ik zet hem stop om later verder te gaan. Ik ga volgende keer verder maar mijn pc crashde toen. Ik ging na rebooten weer proberen te downloaden, maar toen stond die file niet meer in mijn scherm waar ik kan resume. Ik keek bij tempory files en daar stonden nog wel delen van de file die ik aan het downloaden was. Weet iemand hoe ik toch weer verder kan gaan met die download zonder dat ik opnieuw moet beginnen?
Ik dank jullie bij voorbaat voor jullie hulp
Groeten,

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

Denk dat dat niet mogelijk is, aangezien DAP niets doet met je Temp. Internet Files....

Verwijderd

Topicstarter
Het zijn niet te temp. Internet files, maar de temp. files die in de map van DAP staan, dus die gebruikt DAP wel zeker! daar slaat DAP die files op als je downloaden onderbreekt

Verwijderd

Topicstarter
Niemand weet hier antwoord op?
jammer dan geef ik het wel op..

• Zakkenwasser
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 26 May 2003 @ 21:57:
Het zijn niet te temp. Internet files, maar de temp. files die in de map van DAP staan, dus die gebruikt DAP wel zeker! daar slaat DAP die files op als je downloaden onderbreekt
not correct!.

DAP bewaard de files in zijn eigen map.
Maar de reden dat hij overnieuw begint, weet ik ook niet.

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

Verwijderd

Als je scandisk overslaat,
gaat downloaden
PC crasht
dan scandisk doet
en weer gaat downloaden

is het nogal logisch dat DAP elke keer opnieuw begint (omdat scandisk het een en ander weggooit bij die schijfreparatie).

Het is ook niet aan te raden om downloaden te resumen zonder scandisk omdat dan de kans bestaat dat het doelbestand niet geschreven kan worden en je alsnog opnieuw moet downloaden (na allereerst een scandisk te doen).

Hoe nu verder:
simpelst: opnieuw downloaden na scandisk
moeilijker: download starten, alle fragmenten bewerken dat ze bij die cueue horen en dus niet opnieuw gedownload moeten worden.

Valkuil: Ik heb nog nergens een beschrijving gezien van de precieze notatie van DAP's download-cache - zonder een uitzonderlijk precieze beschrijving daarvan is het onbegonnen werk imo.

Verwijderd

Topicstarter
DaNCe2k schreef op 28 mei 2003 @ 06:52:
[...]

not correct!.

DAP bewaard de files in zijn eigen map.
Maar de reden dat hij overnieuw begint, weet ik ook niet.
Dat bedoelde ik te zeggen dat DAP de files bewaarde in eigen temp map in programfiles/dap/temp dan geloof ik. We bedoelen hetzelfde, misschien was mijn uitleg wat gebrekig.
Verwijderd schreef op 28 mei 2003 @ 07:26:
Als je scandisk overslaat,
gaat downloaden
PC crasht
dan scandisk doet
en weer gaat downloaden

is het nogal logisch dat DAP elke keer opnieuw begint (omdat scandisk het een en ander weggooit bij die schijfreparatie).

Het is ook niet aan te raden om downloaden te resumen zonder scandisk omdat dan de kans bestaat dat het doelbestand niet geschreven kan worden en je alsnog opnieuw moet downloaden (na allereerst een scandisk te doen).

Hoe nu verder:
simpelst: opnieuw downloaden na scandisk
moeilijker: download starten, alle fragmenten bewerken dat ze bij die cueue horen en dus niet opnieuw gedownload moeten worden.

Valkuil: Ik heb nog nergens een beschrijving gezien van de precieze notatie van DAP's download-cache - zonder een uitzonderlijk precieze beschrijving daarvan is het onbegonnen werk imo.
Dat van die scandisks snap ik niet precies. Wat ik heb gedaan, bij de temp. files van DAP de 4 bestanden uitgezocht waarop hij ze had gesaved, daarna weer opnieuw begonnen met downloaden en direct daarna weer gestopt na 20sec. of zo. Die 4 nieuwe files naam op geschreven en gedelete. Daarna die 4 oude grote files gerenamed naar namen van de 4 nieuwe files. Nu begon hij weer met dowloaden al op 80%. Maar na afloop gaf de .exe een foutmelding (was ook wel te verwachten met al dat gekloot). Dus ben ik maar weer opnieuw begonnen met downloaden en heb het bestand inmiddels binnen.
Hartelijk dank voor uw hulp in ieder geval
Groeten,
Mathijs, die nu maar eens lekker buiten gaat zitten in het lekkere weer. _/-\o_
Pagina: 1