Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Feature] Search naar topictitel.

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:32
Wat zouden de lieve beheerdertjes van dit forum vinden van een extra search opties waarbij je alleen op de topictitel zoekt en niet op de trefwoorden in dat topic.
Ik heb meegemaakt dat ik nog deels met een topictitel in m'n hoofd zat en een search probeerde die mislukte omdat er andere topics met meer van die trefwoorden waren..

Misschien is het wel handig voor de mede tweaker en ik hoop zelf dat hij dr in gaat :P

Verwijderd

hey ja dit lijkt mij ook wel handig...
wat ik ook vaak heb dat ik iemand zijn naam niet weet maar wel z'n ondertitel enzo...

en dan wil ik daarop zoeken :)

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op 13 June 2003 @ 22:23:
hey ja dit lijkt mij ook wel handig...
wat ik ook vaak heb dat ik iemand zijn naam niet weet maar wel z'n ondertitel enzo...

en dan wil ik daarop zoeken :)
om op ondertitel te gaan zoeken vind ik een beetje ver gaan, heeft niet echt een nut lijkt me zo :)

Maar zoeken op een topic title lijkt me ook wel wat, zeker als dat kan in combinatie met de normale search, zo kan je inhoudelijk zoeken alsmede op de titel, aangezien in veel fora er met tags aangegeven wordt welk OS er gebruikt wordt of welke programeertaal enzo. Dus zou je gerichter kunnen zoeken.

• danslo
Erkens schreef op 14 juni 2003 @ 10:17:
[...]

om op ondertitel te gaan zoeken vind ik een beetje ver gaan, heeft niet echt een nut lijkt me zo :)

Maar zoeken op een topic title lijkt me ook wel wat, zeker als dat kan in combinatie met de normale search, zo kan je inhoudelijk zoeken alsmede op de titel, aangezien in veel fora er met tags aangegeven wordt welk OS er gebruikt wordt of welke programeertaal enzo. Dus zou je gerichter kunnen zoeken.
Jup, Ondertitel lijkt me wel een beetje ver gaan. Het gaat tenslotte om zoeken naar topics, niet naar users..

Verwijderd

ja dat wel maar ik bedoel als ik herinner dat een bepaald iemand daar heeft gepost maar ik weet de usernaam niet maar de ondertitel was leuk dan herinnner ik me die...
en als ik die dan invul met een trefwoord wat ik me herinnner...

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

En als diegene zijn ondetitel dan veranderd en iemand anders neemt die ondertitel :?

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op 14 June 2003 @ 12:16:
ja dat wel maar ik bedoel als ik herinner dat een bepaald iemand daar heeft gepost maar ik weet de usernaam niet maar de ondertitel was leuk dan herinnner ik me die...
en als ik die dan invul met een trefwoord wat ik me herinnner...
misschien is het handig om hiervoor een ander draadje te openen, want deze gaat over de titel van een topic ;)
(niet dat ik er het nut van inzie maargoed)

• danslo
Erkens schreef op 14 June 2003 @ 12:19:
[...]

misschien is het handig om hiervoor een ander draadje te openen, want deze gaat over de titel van een topic ;)
(niet dat ik er het nut van inzie maargoed)
Lijkt me een goed plan :P (ik zie het nut er ook niet echt van in)

Maare.. Nu kijken wat Chem ofzo er van vind :)

Verwijderd

maar komt dit nog want het zou echt handig zijn...

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Het komt voorlopig niet, want Omega/xapian ondersteund het nog niet (het staat wel in de todo ervan overigens).
En het stond bij mij al op de todo ala "Als het erin zit, dan hebben wij het ook gelijk".

Sterker nog, ik verwijs er al naar in de omega-search-manual...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.