TFT arm, met kantelmogelijkheid...

Pagina: 1
Acties:

• Kogando
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-07-2025

Kogando

Humordenaar

Topicstarter
Ik ben de trotse eigenaar van een 17" Hitachi TFT, software matig kan ik het beeld draaien, alleen mijn steun laat dit niet toe. Ik ben dus op zoek naar een monitor arm voor een flat-panel die ik 90 graden kan draaien.

Weet iemand er een?

Citeerde hij de halve wereldbevolking..

• Kogando

Kogando

Humordenaar

Topicstarter
Wat een reacties allemaal... :{

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

Kicken binnen 24 uur wordt niet gewaardeerd.

Lees de FAQ

• iworx
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-05 10:00
Zoek eens of jouw moni een VESA aansluiting toelaat.
Dan kan je een VESA compliant arm kopen bij de betere bureauzaak.

[pfrt]
Omhoogschoppen na 1 uur wordt hier niet gedaan ...
[/Pfrt]

This space intentionally left blank.

• Kogando

Kogando

Humordenaar

Topicstarter
dot.K schreef op 26 mei 2003 @ 22:00:
Zoek eens of jouw moni een VESA aansluiting toelaat.
Dan kan je een VESA compliant arm kopen bij de betere bureauzaak.

[pfrt]
Omhoogschoppen na 1 uur wordt hier niet gedaan ...
[/Pfrt]
Ja, het is uiteraard VESA, maar het moet wel een draaibare arm zijn.. zodat je het scherm een kwartslag kan draaien...

Sorry wat betreft het omhoogschoppen, ik ken al die gekke GoT regeltjes niet hoor.. :)

• Red

Red

Blue

Kogando schreef op 26 May 2003 @ 22:19:
[...]

Sorry wat betreft het omhoogschoppen, ik ken al die gekke GoT regeltjes niet hoor.. :)
Registreren op Gathering of Tweakers.net geeft je de mogelijkheid te reageren op het forum en actief mee te doen aan topics. Als je je registreert en reacties op het forum plaatst, geef je aan akkoord te gaan met het Algemeen beleid, de Huisregels, de Algemene Voorwaarden en de zogenaamde forum-FAQ's die bovenin de meeste fora staan.

Maar kan je niet gewoon de voet die nu aan je TFT zit verticaal vastschroeven ofzo, meen dat bij veel monitoren toch wel die mogelijkheid is.

• PeGys
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-03 20:39
'k wou dat ik dat kon met men nFren NF-1500MA, denk zelfs dat ik em niet eens aan een arm kan hangen :(

Een beetje verlies heb je altijd...

• Kogando

Kogando

Humordenaar

Topicstarter
DoRRoN schreef op 26 May 2003 @ 22:21:
Maar kan je niet gewoon de voet die nu aan je TFT zit verticaal vastschroeven ofzo, meen dat bij veel monitoren toch wel die mogelijkheid is.
Die mogelijkheid is er niet, en ook al zou het kunnen... het is natuurlijk wel erg onhandig om steeds je monitor los te schroeven als je een lang pagina tekst hebt of whatever.

• Red

Red

Blue

Bij de Conrad, onder computeraccessoires -> Monitorstandaards / houders een LCD MONITOR EXTENSION ARM, vanuit de handleiding:
- Pivot function (the LCD monitor fixed to the monitor arm can be turned edgeways, portrait mode
- Fastening onto LCD monitor with 75mm and 100mm VESA installation, on the back of the LCD monitor there are four screw threads, see illustration
Afbeeldingslocatie: http://image01.conrad.com/IMS_Docs/E2/E260963E78615D15E10000000A010251.JPG

• PeGys
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-03 20:39
DoRRoN schreef op 26 mei 2003 @ 22:32:
Bij de Conrad, onder computeraccessoires -> Monitorstandaards / houders een LCD MONITOR EXTENSION ARM, vanuit de handleiding:

[...]

[afbeelding]
Sweet, ff kijken.

Een beetje verlies heb je altijd...

• Kogando

Kogando

Humordenaar

Topicstarter
DoRRoN schreef op 26 mei 2003 @ 22:32:
[afbeelding]
JUIST! Danku, danku, danku... dat is precies wat ik zocht! Hij past zo op mijn bureau ook!

Nice! _/-\o_

En de prijs is ook nog goed! Die andere kosten 5x zoveel... beter!

[ Voor 10% gewijzigd door Kogando op 27-05-2003 00:20 ]

Verwijderd

En? Besteld? En bevaltie?
Ik ben namelijk ook naar eentje op zoek 8)

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Eehm, dit topic was al bijna een jaar oud, dus ik denk dat ie em dan wel heeft ;)
Trouwens de email van de TS staat op de site in zn profiel, mocht de TS dit topic niet meer volgen.

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:20

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

* Koffie heeft tijd geleden ook naar die krengen gezocht, nergens te vinden en/of schreeuwend duur.

Inmiddels zijn ze bij de Marko voor rond de €40,- / €50,- te koop, dit ter archivering voor den search :P

Tijd voor een nieuwe sig..

Pagina: 1