Verwijderd
Je kunt, als je quickonline gemachtigd hebt, het geld terugvorderen via je bank, maximaal tot 1 maand na afschrijving, door even je bank te bellen.
Dat mag alleen als het onterecht is afgeschreven, anders kunnen ze het alsnog nog een keer afschrijven.
Onterecht afgeschreven is dus wanneer quickonline haar verplichtingen zoals overeengekomen niet is nagekomen. Ik zou even contact opnemen met quickonline (zeggen dat je geld terug wil) en met je bank (over terugvorderen).
Rob
Dat mag alleen als het onterecht is afgeschreven, anders kunnen ze het alsnog nog een keer afschrijven.
Onterecht afgeschreven is dus wanneer quickonline haar verplichtingen zoals overeengekomen niet is nagekomen. Ik zou even contact opnemen met quickonline (zeggen dat je geld terug wil) en met je bank (over terugvorderen).
Rob
Verwijderd
gewoon je bank bellen of er naar toe gaan en dan kan je dat regelen... Ik weet zelf ook niet precies hoe het in zijn werk gaat hoor. Maar ik weet dat je een incasse kan later terugboeken een maand nadat de incasso gedaan is. Probeer anders het een en ander te vragen op forum.nielsonline.nl daar hangen vast mensen rond die hier ervaring mee hebben
maar qol is toch gewoon zijn verplichtingen nagekomen? De vorigen maand, heb ik gewoon kunnen internetten... deze maand dus maar 20 dagen maar van deze maand is er ook nog geen geld weg.
Verwijderd
Je betaalt bij QOL per maand VOORUIT !!Op zaterdag 25 november 2000 02:02 schreef morgoth het volgende:
maar qol is toch gewoon zijn verplichtingen nagekomen? De vorigen maand, heb ik gewoon kunnen internetten... deze maand dus maar 20 dagen maar van deze maand is er ook nog geen geld weg.
Bumperklever (die al 85 piek terug heeft)