Hey medetweakers,
Sinds vandaag heb ik een Sony-Ericsson T68i met daarbij een Sitecom USB Bluetooth Adapter.
Alleen ik krijg ze niet met elkaar geconnect.
In m'n T68i kom ik via verbinden - bluetooth - apparatenpaar - apparaat toev.? - initiatie - computer (nadat ie gezocht heeft) op dit scherm uit:

"Jeroen" is mijn computernaam.
Vervolgens dus ik op "Yes/joystick" en dan krijg je dit scherm waar ik vervolgens "0000" induw als pincode.

Dan probeert ie ze te koppelen...

In Windows XP verschijnt ondertussen de volgende melding:

Waar ik dan ook op klik en ik dit schermpje krijg.

In dit scherm vul ik dan weer de pincode "0000" in.
Vrijwel direct daarna krijg ik deze melding:

Dit zijn m'n bluetooth-instellingen:

Veel virtuele communicatie poorten vind ik, maar dat maakt 't installatieprogramma zelf aan.

Ik heb de search gebruikt, maar ik kwam in de topics die over de T68i icm met een bluetooth-module niet tot een oplossing.
Ik heb het ook al verscheidene keren "andersom" geprobeerd, dus dat de pc de gsm connect en probeert te linken, ook dat hielp niet (time-out).
Weet iemand wat ik fout doe?
Sinds vandaag heb ik een Sony-Ericsson T68i met daarbij een Sitecom USB Bluetooth Adapter.
Alleen ik krijg ze niet met elkaar geconnect.
In m'n T68i kom ik via verbinden - bluetooth - apparatenpaar - apparaat toev.? - initiatie - computer (nadat ie gezocht heeft) op dit scherm uit:
"Jeroen" is mijn computernaam.
Vervolgens dus ik op "Yes/joystick" en dan krijg je dit scherm waar ik vervolgens "0000" induw als pincode.
Dan probeert ie ze te koppelen...
In Windows XP verschijnt ondertussen de volgende melding:
Waar ik dan ook op klik en ik dit schermpje krijg.

In dit scherm vul ik dan weer de pincode "0000" in.
Vrijwel direct daarna krijg ik deze melding:
Dit zijn m'n bluetooth-instellingen:
Veel virtuele communicatie poorten vind ik, maar dat maakt 't installatieprogramma zelf aan.
Ik heb de search gebruikt, maar ik kwam in de topics die over de T68i icm met een bluetooth-module niet tot een oplossing.
Ik heb het ook al verscheidene keren "andersom" geprobeerd, dus dat de pc de gsm connect en probeert te linken, ook dat hielp niet (time-out).
Weet iemand wat ik fout doe?
[ Voor 3% gewijzigd door Zegato op 26-05-2003 21:59 ]