Absoluut, zondag haal ik er eentje in de Jaarbeurs!!:9~
Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)
khep er 1 voor me Tbird 900 , k wacht alleen nog op me alpha koeler van de OC-shop
hebben ze die anti resonantie optie niet meer
dan maar zonder
ja die is wel ergug goed. jah..
maar ik ben ook blij met mn msi k7tpro2
..
maar ik ben ook blij met mn msi k7tpro2
..
Nee, de Asus A7V is beter.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Hmm, ik zou de MSI K7T Pro 2 nemen ... goedkoper en misschien iets stabieler (DAMN heb je die elcos gezien op dat bord!).
Ik heb er ook eentje, lekker bordje hoor. Alleen ik moet nog ff 'n nieuwe chipset-fan bestellen (gewoon Abit mailen ofzo
).
M'n CPU overclockt niet zo heel erg lekker, bij 800 houdt 't wel op eigenlijk.
Maar goed, ik heb jullie de hele tijd verteld over m'n Duron 700, het blijkt dus een Thunderbird 700 te zijn (ik ben blond, niet goed gekeken wat ik nou eigenlijk besteld had
).
M'n CPU overclockt niet zo heel erg lekker, bij 800 houdt 't wel op eigenlijk.
Maar goed, ik heb jullie de hele tijd verteld over m'n Duron 700, het blijkt dus een Thunderbird 700 te zijn (ik ben blond, niet goed gekeken wat ik nou eigenlijk besteld had
"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b
Verwijderd
Hou op man met je MSI
en wat is dat toch altijd een gezijk wat het
Beste moederbord is!!!!!!!!
Ik heb zelf een Asus A7V (prima bord)
maar de Abit KT7 is ook een goed bord
MSI =minder goed
maar is weer goedkoper
en wat is dat toch altijd een gezijk wat het
Beste moederbord is!!!!!!!!
Ik heb zelf een Asus A7V (prima bord)
maar de Abit KT7 is ook een goed bord
MSI =minder goed
maar is weer goedkoper
Waar baseer jij op dat MSI minder is? Mijn MSI K7TPro is stabieler dan de A7V die ik nu heb, en ook minder gezeur dan met die KT7 van Abit
Abit KT7 RAID kicks ass.. Damn, ik was altijd PRO Asus en ANTI Abit (heb de meesterlijke T2P4 bord van Asus gehad en de Asus P2B-S). Ik heb ook een Abit PX5 gehad, en dat vond ik maar een rampenbord.
Maar ik ben nu toch zeker wel blij met m'n KT7 RAID, ding doet het perfect. De kwaliteit van Abit bordjes is toch wel wat omhoog gegaan, vroeger waren ze niet zo stabiel, maar de KT7 werkt als een tiet.
Ik zou 'm nie willen ruilen tegen een Asus A7V (ennuh, ik heb dat ISA slot ook ECHT nodig..
)
Maar ik ben nu toch zeker wel blij met m'n KT7 RAID, ding doet het perfect. De kwaliteit van Abit bordjes is toch wel wat omhoog gegaan, vroeger waren ze niet zo stabiel, maar de KT7 werkt als een tiet.
Ik zou 'm nie willen ruilen tegen een Asus A7V (ennuh, ik heb dat ISA slot ook ECHT nodig..
Ja die abit is echt kut hoor!!! NOT
Kijk eens naar mijn duron @ kt7
Kijk eens naar mijn duron @ kt7
Verwijderd
Ik heb nou een Abit KT7 en een MSI K7T pro 2A en de MSI vind ik echt beter . Hij lijkt zowiezo stabieler .
Verwijderd
Ik heb dus gisteren op de HCC dagen een Abit KT7 gekocht met een Duron 800...
Ik moet zeggen: werkt perfect! En bovendien is de KT7 met zijn Softmenu III toch wel een van de beste overclockborden
Btw. de unofficial KT7/KT7RAID FAQ staat op http://go.to/kt7faq
Ik moet zeggen: werkt perfect! En bovendien is de KT7 met zijn Softmenu III toch wel een van de beste overclockborden
Btw. de unofficial KT7/KT7RAID FAQ staat op http://go.to/kt7faq
Pagina: 1