Toon posts:

Pinnacle video 8 + hollywood fx 4.6

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik heb afgelopen zaterdag video 8 van Pinnacle gekocht, en het ziet er goed uit maar nou het volgende.
Er zitten van die mooie overgangen in die werken onder Hollywood FX 4.6 en deze word meegeleverd tesamen met Video 8.
Maar als ik zo'n overgang wil gebruiken dan staat er zo'n teken van pro of iets dergelijks door en als je dat ding aanklikt gebeurt er niet veel behalve in het rechter venster zie je iets bewegen maar niet dat wat bewegen moet
Al die andere overgangen werken wel goed.
Hoe krijg ik deze overgangen actief.
Ik heb al gezocht op diverse forums maar ik kom er niet uit
Wie helpt mij opweg

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:10

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik neem aan dat je studio 8 bedoelt? Die overgangen waar PRO in staat kun je alleen krijgen door Hollywood Effects Pro aan te schaffen. Je krijgt er dus maar echt een paar bij. Overigens is het een erg onstabiel product waar heel wat fouten inzitten. Kijk maar eens in de meuktracker op de frontpage. Bij elke patch volgt er een heel klaaggezang van de gebruikers dat erg oude problemen nog steeds niet zijn opgelost.

Anyway, als je de rest van de overgangen wilt hebben zou je toch echt Hollywood FX Pro of een andere versie moeten kopen.

[ Voor 14% gewijzigd door Bor op 26-05-2003 20:39 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-09 14:05
't is heel simpel: zijn gewoon demos van effecten.

Als je die uitbreidingen wilt, zul je dat moeten kopen.

Hollywood FX is een add-on voor videoprogramma's, zoals studio8.

Als je de complete versie installeerd heb je dus simpelweg een sliert meer overgangen.