02 gaat weer telfort worden is dat goed???

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-09 21:45

Apoca

Array Technology Industry

Topicstarter
Hoi ik zit met probleempje ik kan via O2 een nieuwe gsm krijgen als weer voor een jaar klant blijf. Nice dus :) Maar is telfort straks net zo goed met bereikbaarheid en service als O2 dat nu is, ik wil er niet op achteruit gaan zeg maar. Heb nu fijn abbo moet ik zeggen en nog nooit problemen gehad met ze, op een garantie geval van de gsm na dan. Weet iemand het antwoord, of zeggen we van niet doen zal slechter worden :?

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

euh :?
volgens mij blijft de berijkbaarheid gewoon het zelfde.
of bedoel je de helpdesk :?
denk je die nodig te hebben dan :+

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aleen de naam veranderd volgens de brief die we hier hebben gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

nee ze hebben straks een totaal ander netwerk 8)7

het blijft voor zover ik weet hetzelfde, telfort->O2 ben ik er niet op achteruit gegaan, dus ik denk dat dat met O2->telfort ook niet het geval is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pogostokje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:27

Pogostokje

* twiet *

Telfort = O2 = Telfort.
Het bedrijf is nog steeds verlieslijdend en de service zal net zo zijn als dat het vanaf het begin geweest is waarschijnlijk. Verder weet natuurlijk niemand wat er over een half jaar binnen dat bedrijf gebeurd. Het feit dat GEEN ENKELE nederlandse operator het bedrijf wilde overkopen voor een zacht prijsje en op het laatst het moederbedrijf in Engeland het ver onder de marktwaarde heeft weggegeven lijkt mij genoeg zeggen over het bedrijf Telfort. ;)

... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Zie ook:
O2 weer Telfort

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.