Het verhaal gaat als volgt :
Mijn 120gb Schijf was naar de knoppen, dus ik bracht em terug waar ik em vandaan had, de winkel was het gelukt om alle data er gelukkig nog vanaf te halen en zette dat op een 80gb schijf ( meer ruimte was niet nodig zeiden ze )
Ik kom thuis, 80gb (leenschijf) erin en lopen maar, geen problemen, geen gezeur, perfect.
Vrijdag kreeg ik een telefoontje dat mijn 120gb was aangekomen ( een gloednieuwe Maxtor 7200rpm.
Dus ik erin gedaan, partities gemaakt : C:/8gb D:/95gb E:/*rest*
Dus ik wil gaan ghosten vanaf die 80gb naar de 120gb,maar nee... vlak nadat ik alles heb ingesteld gaattie de bad sectors markeren
Daar snapte ik dus echt nix van, dit kreeg ik te zien : " from 20 to 22 "
tijdje later.............. " from 145 to 147 "
nog een tijdje later......... " from 623 to 625 "
en zo maar doorgaan, er kwam geen eind aan --> meer dan 15 minuten.
Normaal moet er namelijk meteen geghost wordt toch ?
Kan iemand mij uitleggen wat hier aan de hand is ?
Mijn 120gb Schijf was naar de knoppen, dus ik bracht em terug waar ik em vandaan had, de winkel was het gelukt om alle data er gelukkig nog vanaf te halen en zette dat op een 80gb schijf ( meer ruimte was niet nodig zeiden ze )
Ik kom thuis, 80gb (leenschijf) erin en lopen maar, geen problemen, geen gezeur, perfect.
Vrijdag kreeg ik een telefoontje dat mijn 120gb was aangekomen ( een gloednieuwe Maxtor 7200rpm.
Dus ik erin gedaan, partities gemaakt : C:/8gb D:/95gb E:/*rest*
Dus ik wil gaan ghosten vanaf die 80gb naar de 120gb,maar nee... vlak nadat ik alles heb ingesteld gaattie de bad sectors markeren
Daar snapte ik dus echt nix van, dit kreeg ik te zien : " from 20 to 22 "
tijdje later.............. " from 145 to 147 "
nog een tijdje later......... " from 623 to 625 "
en zo maar doorgaan, er kwam geen eind aan --> meer dan 15 minuten.
Normaal moet er namelijk meteen geghost wordt toch ?
Kan iemand mij uitleggen wat hier aan de hand is ?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2003 19:08 ]