Toon posts:

[Laptop] beeldscherm na 5 min volledig

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn laptop (IBM thinkpad 600) heeft sinds gister een raar trekje. Als ik de laptop op start is het onderstedeel z'n 6 cm van het beeldscherm niet zichtbaar. Het lijkt wel of er een soort grijze waas over heen zit. Het menu start is dus niet zichtbaar. Maar na ongeveer 5 min. springt ie over naar volledig scherm. Alles is weer zichtbaar en dat blijft ook zo.

Mijn vraag is nu wat kan ik het aan doen het lijkt mij een probleem tussen de videokaart en het beeldscherm zelf. Ik heb de videokaart extern geprobeerd en toen was het goed. Het beeldscherm is niet helemaal stuk, want anders zou ie het ook niet na 5 min. doen. Ik heb geen idee wat het is. Wie helpt mij? _/-\o_

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Misschien dat de connector vuil is, geen goede verbinding maakt of iets dergelijks.
Je zou die eens los kunnen trekken en opnieuw er goed in vast zetten.

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:01
Scheelt het als je je scherm helemaal open of (bijna helemaal) dicht doet? Ik heb nl. nieuwe beeldschermkabel erin moeten zetten omdat halve beeld stoorde als ik scherm omhoog klapte (Thinkpad - PII). Kost je wel €80,- :( en dan moet je hem er zelf in kunnen zetten. Anders komen die kosten er ook nog bij... maar hopelijk is connector die niet goed vast zit.

[ Voor 3% gewijzigd door jongetje op 27-05-2003 08:29 ]

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:08

LopeZ

Too much is never enough

Move OH -> VB :)

Verwijderd

Topicstarter
Het maakt niet uit of het beeldscherm half, helemaal of bijna open is. Het probleem blijft zo. Ik ben op het gebied van laptop's een enorme n00b, dus hoe kom ik bij z'n kabel/connector?
Ik heb vanavond niks te doen, dus maar ff pielen met dat ding! Bedankt tot zo ver. _/-\o_